Ženeva 2012: Morgan Plus 8 se vrací
Autosalon Ženeva
Nový osmiválcový roadster má hliníkové šasi, 1100 kg, 395 koní a stovku za 4,5 s. Bude i s automatem. Morgan chystá také plně elektrickou verzi.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Autosalon Ženeva
Nový osmiválcový roadster má hliníkové šasi, 1100 kg, 395 koní a stovku za 4,5 s. Bude i s automatem. Morgan chystá také plně elektrickou verzi.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zaplať Pánbůh, že něco takového ještě může vzniknout a že tohle ekoteroristi, případně euroteroristi nezakázali.
Ikdyž co neni, může být ale samozřejmně pěkný auto s velice dobře vypadajícím motorem.
presne tak ..toto posobí ako náplast vdnesnej dobe a sviezi vánok ..teraz ked som uvidel novu M6 ..tak pekne auto a taký neokrochaný mastodont pomaly 2mi tonami no horza ..mozu sa hmabit kde su tie casy ked M bol este pojem a nie len nástroj marketingu a u iných mainstrýmových automobiliek
*………ných mainstrýmových automobiliek to to pati detto….