Zaměstnanec Mercedesu postavil z třídy E brutální offroad, automobilka ho možná začne vyrábět

Články o autech | vydáno 21. 7. 2017

Velikost textu: a a a

Zaměstnanci automobilky byl klasický Mercedes E All-Terrain málo, tak na něj nasadil portálové nápravy, offroadové pneumatiky a široké blatníky. To chceme do výroby!

Auto na fotkách není přímým pokračovatelem šílených offroadů v podobě G63 6x6 a G500 4x42. Tento konkrétní si inženýr Mercdesu postavil ve svém volném čase ze sériové třídy E All-Terrain a výsledek je skutečně impozantní, hlavně vedle sériového modelu.

Portálové nápravy umožnily zvýšení světlé výšky na 420 milimetrů a auto dostalo offroadové pneumatiky o rozměru 285/50 R20. O 200 milimetrů také narostl rozchod kol, čemuž jsou uzpůsobeny také rozšířené blatníky vyrobené z karbonu.

Benzínový šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 333 koní a 480 Nm točivého momentu pochopitelně roztáčí všechna čtyři kola, auto se však musí obejít bez offroadových vychytávek v podobě redukce či uzávěrek diferenciálů.

Pozitivní ohlasy na auto způsobily, že automobilka už uvažuje o limitované produkci. Třeba o něm v budoucnu ještě uslyšíme…

Komentáře ke článku

Tento článek nikdo nekomentoval, buďte první.

Mazda si nechala patentovat motor se dvěma turby a elektrickým kompresorem

Mohlo by se zdát, že vývoj spalovacích motorů uvázl na mrtvém bodě. Mazda ale poslední dobou dokazuje opak. Kromě zážehového motoru, který má fungovat jako diesel, chystá i velm...

Mazda si nechala patentovat motor se dvěma turby a elektrickým kompresorem
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dobrý den, pane doktore, prosím Vás, pokud řidič nesouhlasí s přestupkem, je stráž... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Chtěli byste se projet?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist