Volvo V40 Cross Country míří do terénu

Odolnější varianta Volva V40 se ukáže v Paříži. Kromě nelakovaných plastů má o 40 mm zvýšený podvozek a pohon všech kol. S tím to ale není tak růžové...

Severská alternativa k německé prémii se představuje i v terénní (a nejspíš i pohodlnější) variantě Cross Country. Což je přesný opak k nedávno představené V40 R-Design. Co je tu kromě efektního oplastování nového?

Začněme od podvozku, ten je zvýšený o 40 mm ve srovnání se standardní verzí, přičemž rozměry disků se nezměnily – můžete mít i devatenáctky. V přední části na odolnější nárazník navazuje svislý pás diod pro denní svícení, vstup k chladiči vyplňuje mřížka ve tvaru šestiúhelníku, nebo včelích pláství, chcete-li.

Volvo V40 fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Volvo v40 fotogalerie

Paleta motorů bude téměř shodná s normální “vé čtyřicítkou”, zážehové motory zastupují jednotky s označením T4 a T5, s výkonem 180, respektive 254 koní v případě nejsilnější verze. Vznětové motory začínají u jednotky D2 s výkonem 115 koní, přes D3 (150 koní), až k vrcholné motorizaci D4 s výkonem 177 koní.

Pohon všech kol je v nabídce, týká se ale výhradně nejsilnější zážehové jednotky, tedy T5, což je trochu škoda. Žíznivý pětiválec bude volit jen malé procento zákazníků, mnohem větší smysl by pohon všech kol dával u vznětových jednotek. Ale třeba se dočkáme v budoucnu…

20.9.2012 8:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist