-
Luxusní piknikový koš za cenu ojetiny? I tak se profiluje dnešní automobilový svět
-
Doprava v Praze se výrazně prodraží. Hřib odhalil plány v parkování
-
Citroën Berlingo fintou nepřišel o své spalovací motory. A to je dobře!
-
Ošklivé, pomalé a praktické: Mondial je anti-Ferrari, ale také nejlevnější cesta ke slavné značce
-
Singer oslavuje velký úspěch: Vyrobil už 300 restomodů Porsche 911
-
Máme rádi diesel aneb čtyři důvody, proč nafta nepatří do kamen a už vůbec ne do minulosti
Sportovní vůz Volkswagen Corrado měl premiéru v Paříži v roce 1988 pod interním označením 53i. Hned v září stejného roku se začal vyrábět a měl být nástupcem VW Scirocca. Volkswagen Corrado si zachoval koncepci vše vpředu. Rozměry vozu byly velmi kompaktní – délka 4048 mm, šířka 1674 mm a výška 1316 mm. Z počátku Corrado disponovalo zážehovým vstřikovacím čtyřválcem o objemu 1731 cm3 s pětistupňovou převodovkou umístěnou napříč. Po ukončení výroby v roce 1998 již neměl přímého nástupce, tím byla pak další generace VW Scirocca. Bohužel dnes už patří mezi zapomenuté vozy, avšak neprávem. Velkou oblibu získalo v tuningové sféře a velmi často se mu též říká „jedno neobyčejné auto od obyčejného výrobce.“