-
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Sportovní vůz Volkswagen Corrado měl premiéru v Paříži v roce 1988 pod interním označením 53i. Hned v září stejného roku se začal vyrábět a měl být nástupcem VW Scirocca. Volkswagen Corrado si zachoval koncepci vše vpředu. Rozměry vozu byly velmi kompaktní – délka 4048 mm, šířka 1674 mm a výška 1316 mm. Z počátku Corrado disponovalo zážehovým vstřikovacím čtyřválcem o objemu 1731 cm3 s pětistupňovou převodovkou umístěnou napříč. Po ukončení výroby v roce 1998 již neměl přímého nástupce, tím byla pak další generace VW Scirocca. Bohužel dnes už patří mezi zapomenuté vozy, avšak neprávem. Velkou oblibu získalo v tuningové sféře a velmi často se mu též říká „jedno neobyčejné auto od obyčejného výrobce.“