Trabant 601 v plném zápřahu na rallye je ta nejlepší recese
autovideo
Legendární Tráboš v plném zápřahu na rychlostních zkouškách, to je zaručená zábava na téměř půl hodiny.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
autovideo
Legendární Tráboš v plném zápřahu na rychlostních zkouškách, to je zaručená zábava na téměř půl hodiny.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nezávislé odpružení všech kol – to nemají některá soudobá vozidla. Přední náhon – hřebenové řízení. Lehká konstrukce. Na křižovatce jsem skoro každému natrhnul prde.. První sexuélní zážitky v autě.Jsem šťastný, že jsem vlastnil toto autíčko. Doktor.
Proč už neděláte videorecenze aut? Rád sem na vás koukal, i když to bylo vše krátké. Berte si příklad z Topspeed.sk, dobře se na ně kouká. Takovejch videí co sem dáváte si na youtube nebo jinde můžu najít 3 (_!_).
Článeček i video jsou moc fajn, ale proč Trabanti z Maďarska??? Vždyť i u nás se na soutěžích Trabanti objevují a nejezdí vůbec špatně. I s malým autem jdou totiž jezdit velký závody… http://www.krtekracingteam.cz