Suzuki Ignis (od 2003)

6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Model Ignis patří do třídy malých vozů, ale vzhledem připomíná zmenšené SUV. Nabízí se s pohonem předních, nebo všech kol. V autobazarech ale není častým návštěvníkem.

Diskuze

7 komentářů

    Haya

    to je teda recenze, velmi užitečná……asi jako na webu pepy von Hor…

    Jan Trejbal

    Mně taková recenze vyhovuje. Základní informace o tom autě jsem se dozvěděl, a nemusel jsem kvůli tomu půl hodiny číst žádný zdlouhavý článek.

    Martin

    Ignis ma staly pohon 4×4. Ako teda moze byt oneskorene pripojenie? Jazdili ste na tom vôbec? Ja ho mam doma teda viem co to je.

    Kuba

    Já ho teda doma nemá, ale kdysi jsem se o něj zajímal. Ale taky bych celkem s klidem řek, že u Ignisu se zadní náprava připojí až při prokluzu!

    také mám ignis

    Martine, jestli máš u ignisu stálý pohon všech kol, tak by si s tím měl něco dělat. Zkus třeba návštěvu servisu 🙂

    petulka

    Ignis nemá stálý pohon všech kol ani omylem! Standardně je poháněna přední náprava, zadní se připoji až při prokluzu a u opotřebenějších kusů je opravdu hodně zpožděné…. antikorozní ochrana taky není zrovna terno (ale u kterého suzuki je, že?), zejména komponenty podvozku, výfuk a spol- když jsem viděla spodek l6 let starého ignisu mých rodičů tak jsem nechápala, tolik koroze jsem viděla jenom na autech podstatně starších- dvoj až trojnásobně starších! Dodatečná antikorozní ochrana je opravdu na místě….A s tragickým vzhledem a zpracováním interiéru se dá jedině souhlasit, jenom nechápu ten chvalozpěv na prostornost…
    Jediné co na Ignisu hodnotím kladně je pohodlné nastupování osob s horší pohyblivostí a možná tak výhled z vozu- jinak jsem na něm nenašla nic co by stálo za pochvalu, vysoká spotřeba i se snaživým řidičem (9-11l s motorem 1,3 mi nepřijde jako terno i když přehlédnu k váze navíc u verze 4×4), nepříjemné gumové ovládání prakticky všeho, a doufám že rodiče zrovna natrefili na velmi špatný kus- pokud jsou takové všechny tak by spolehlivost byla naprosto tragická…a vzhled- no každému se líbí něco jiného, já mám jiný vkus….

    vilík

    reakce na petulku,Ignis má trvalé 4X4, poměr rozdělení předek-zadek cca 95 na 5 procent výkonu. Co se týče výbavy ,je to levné auto a podle toho jsou použité materiály.Spotřeba Vámi udávaných až 13l je řádný ůlet,asi jezdíte jenom v  terénu a nebo neumíte jezdit,já ho mám třetí rok jezdím v podhůří Krkonoš i polníma cestama a mám průmě 6-7 litrů.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist