Suzuki Ignis (od 2003)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Model Ignis patří do třídy malých vozů, ale vzhledem připomíná zmenšené SUV. Nabízí se s pohonem předních, nebo všech kol. V autobazarech ale není častým návštěvníkem.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Model Ignis patří do třídy malých vozů, ale vzhledem připomíná zmenšené SUV. Nabízí se s pohonem předních, nebo všech kol. V autobazarech ale není častým návštěvníkem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
to je teda recenze, velmi užitečná……asi jako na webu pepy von Hor…
Mně taková recenze vyhovuje. Základní informace o tom autě jsem se dozvěděl, a nemusel jsem kvůli tomu půl hodiny číst žádný zdlouhavý článek.
Ignis ma staly pohon 4×4. Ako teda moze byt oneskorene pripojenie? Jazdili ste na tom vôbec? Ja ho mam doma teda viem co to je.
Já ho teda doma nemá, ale kdysi jsem se o něj zajímal. Ale taky bych celkem s klidem řek, že u Ignisu se zadní náprava připojí až při prokluzu!
Martine, jestli máš u ignisu stálý pohon všech kol, tak by si s tím měl něco dělat. Zkus třeba návštěvu servisu 🙂
Ignis nemá stálý pohon všech kol ani omylem! Standardně je poháněna přední náprava, zadní se připoji až při prokluzu a u opotřebenějších kusů je opravdu hodně zpožděné…. antikorozní ochrana taky není zrovna terno (ale u kterého suzuki je, že?), zejména komponenty podvozku, výfuk a spol- když jsem viděla spodek l6 let starého ignisu mých rodičů tak jsem nechápala, tolik koroze jsem viděla jenom na autech podstatně starších- dvoj až trojnásobně starších! Dodatečná antikorozní ochrana je opravdu na místě….A s tragickým vzhledem a zpracováním interiéru se dá jedině souhlasit, jenom nechápu ten chvalozpěv na prostornost…
Jediné co na Ignisu hodnotím kladně je pohodlné nastupování osob s horší pohyblivostí a možná tak výhled z vozu- jinak jsem na něm nenašla nic co by stálo za pochvalu, vysoká spotřeba i se snaživým řidičem (9-11l s motorem 1,3 mi nepřijde jako terno i když přehlédnu k váze navíc u verze 4×4), nepříjemné gumové ovládání prakticky všeho, a doufám že rodiče zrovna natrefili na velmi špatný kus- pokud jsou takové všechny tak by spolehlivost byla naprosto tragická…a vzhled- no každému se líbí něco jiného, já mám jiný vkus….
reakce na petulku,Ignis má trvalé 4X4, poměr rozdělení předek-zadek cca 95 na 5 procent výkonu. Co se týče výbavy ,je to levné auto a podle toho jsou použité materiály.Spotřeba Vámi udávaných až 13l je řádný ůlet,asi jezdíte jenom v terénu a nebo neumíte jezdit,já ho mám třetí rok jezdím v podhůří Krkonoš i polníma cestama a mám průmě 6-7 litrů.