Staré vs. nové v crash testu: Jak se zvýšila bezpečnost aut za 17 let?
Toyota Corolla
Šance na přežití ve starším autě jsou mnohem menší než v autě novějším. Rozdíl vás ale šokuje!
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Toyota Corolla
Šance na přežití ve starším autě jsou mnohem menší než v autě novějším. Rozdíl vás ale šokuje!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
ta otevřená kapota je špatně
Ta nová corolla využila měkkost a menší váhu karoserie té starší corolly a prostě ji přetlačila, takže podle testu to vypadá, že bourat v novém autě v rychlosti 64 km/h bude téměř bez následků. Kdyby proti sobě v této rychlosti postavili dvě stejné nové corolly, tak by byl výsledek podstatně horší.
co takhle poslat proti sobě dvě Dacie? 2008 a 2018…. To by se kupci těchto vozů asi také pěkně podivili (že ve výsledku není žádný rozdíl).
Zajímal by mě např. test 15 let staré Škody Superb 2.8/2.5 s touto toyotou, nebo třeba i novou Š. Superb/Š. Octavia a dnešními motory o maximálním obsahu 2.0. Myslím, že díky setrvačnosti pohonné jednotky by tam byl ve „vývoji bezpečnosti“ minimální rozdíl.
Jinak řečeno: Kdyby byla bouračka Superbu 2.8 např. s úplně novou Fábií, určitě bych radši seděl v tom superbu a je mi jedno že je o 15 let starší… A stojí třetinu ceny… 🙂
Predstava ze stare ale velke auto je bezpecnejsi nez nove male je proste licha. Staci si vyhledat nejake testy
napr https://www.youtube.com/watch?v=Fn53MGa1v_o