Splní si Škoda konečně svůj americký sen?

O vstupu domácí automobilky na americký trh se mluví již dlouho. Dočká se konečně?

Nyní je na podobný krok ideální doba. Značka Škoda by mohla v USA mateřskému Volkswagenu pomoci díky své neposkvrněné reputaci u veřejnosti po aféře Dieselgate. Tuto možnost automobilka aktivně zkoumala. Nicméně koncern se rozhodl raději vyvíjet levné auto pro rozvojové trhy společně s indickým Tata Motors, z čehož nakonec sešlo.
„Budeme potřebovat více času na práci na plánech pro USA,“ řekl výkonný ředitel automobilky Meyer. „Do USA nemusíme spěchat, neexistuje zatím ani žádný časový limit, dokdy se máme rozhodnout, zda bychom tam měli chtít jít. Skupina nás požádala, abychom vedli vývoj platformy se silným zaměřením na Indii a ověřili, zda je tento byznys udržitelný a předvídatelný,“ dodává.
Takže – bohužel, Škoda Auto zatím v New Yorku nebo Los Angeles nezdomácní.

20.10.2017 8:34

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist