Sobotní projížďka: BMW M3 (E46)

Když se teploměr vyškrábal přes kladných 10°C, už to volání nešlo vydržet. Po zimě chytla na první otočení, a tak hurá na premiérovou "jarní" jízdu.

Ani jsem si nedělal moc velké naděje, že emtrojka pro zimě chytne. Naposled běžela někdy začátkem prosince a pak se uchýlila ke spánku. Tuhé mrazy posledních týdnů jí musely dát pěkně zabrat, ale akumulátor přežil a i přes malé škytnutí hned na první otočení probudil řadový šestiválec k životu.

Vlastně bych tu normálně nic nepsal, ale zarazilo mne, jak jsem si odvykl na to, že je v BMW M3 všechno tak intenzivní. Není cítit taková ta „filtrace“ informací jako v moderních autech, takže cokoli uděláte špatně, M3 na to okamžitě zareaguje zavrtěním, cuknutím nebo jiným varovným signálem. Koukám, že se zase budu muset pořádně naučit dávat meziplyny a více pracovat s přenosem váhy, abych se v každé zatáčce neutápěl v nedotáčivosti.Ale to je právě to, proč jsem si BMW M3 kupoval. Nutí člověka na sobě pracovat, neustále se učit a zdokonalovat se. Nejde jen šlapat na plyn a kroutit volantem, je potřeba nad každým úkonem více přemýšlet. Ano, s kdejakým moderním dieselovým autem bych byl možná rychlejší, ale rozhodně bych se tak nebavil a hlavně by mi to nic nedalo.

BMW E46 fotogalerie – vše co potřebujete vidět

BMW E46 fotogalerie

Takže, chcete se opravdu naučit řídit a jízdu si náležitě užívat? Kupte si také staré auto.

Dalibor Žák

DOPORUČUJEME: Speciál o ojetinách – jak správně koupit ojeté auto

25.2.2012 6:30| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist