autoweb.cz > BMW > BMW M5 > Skončila jedna éra Ring Taxi
Skončila jedna éra Ring Taxi
Nechat se vozit po Severní smyčce Nürburgringu v BMW M5 se Sabine Schmitz nebo jiným profíkem za volantem je lákavá pedstava. Od zahájení jízd sponzorovaných BMW v roce 1986 využilo této možnosti víc než devadesát tisíc příznivců rychlých kol. Skvělé zážitky už si bohužel nezopakují, alespoň ne v té podobě jako dosud. Ring Taxi jak ho známe skončilo.Taxi generovala jen malý zisk, BMW jejich provoz nechce dál sponzorovat a nový management Nürburgringu není nakloněn nezávislým projektům. S vyššími poplatky a prudkým zhoršením vztahů s vedením okruhu společnost OK Speed Marketing, která dosud Ring Taxi provozozvala, odmítla pokračovat. Znamená to konec modrobílých em pětek na Nordschleife. Služba už zmizela i z oficiálních stránek okruhu.
Svézt se však můžete nechat i nadále. Ring Taxi jako služba totiž pokračuje. Bohužel stojí znatelně víc: místo dřívějších 189 eur za kolo v německém supersedanu, který uvezl pohodlně tři lidi, zaplatí zájemci 349 eur za svezení na sedadle spolujezdce v Porsche 911 generace 997. Spořiví možná vystačí z Mini John Cooper Works za 195 eur. Oblíbená Sabine Schmitz je bohužel nade vší pochybnost ze hry.
autoweb.cz