Škoda v rámci reklamní kampaně přejmenovala město na Aljašce!

Co všechno lze v rámci propagace nového modelu české značky udělat? Tak třeba zasáhnout do map amerického kontinentu.

Škoda si pohrála s písmenky (Q namísto K), my zase se zeměpisnými fakty, protože – abychom byli přesní, šlo o město na ostrově u Aljašky a ne přímo na kontinentální Aljašce. Každopádně jde o to, že na počest nového velkého SUV značky se přejmenovalo celé město na stejnojmenném ostrově.

V pátek 6. května se jméno města „KODIAK“ změnilo na „KODIAQ“. V rámci celosvětové marketingové kampaně se česká automobilka vypravila až ke kořenům tohoto jména na ostrov u jižního pobřeží Aljašky. Jak už jsem řešili, jde o medvědy, kteří na ostrově Kodiak žijí, ti byli inspirací k názvu nového vozu a v jazyce původních obyvatel stejnojmenného aljašského ostrova se jmenuje největší poddruh medvěda hnědého na světě.

Zpět ale ke kampani – jak vše probíhalo? Úřady ostrova společnost Škoda Auto podpořily a pro zahájení komunikace modelu poskytly velkorysý souhlas s neobvyklou kampaní – 6. května 2016, za pomoci řady místních obyvatel (od starostky přes šerifa až po dřevorubce), byly ve městě vyměněny, popř. přelepeny tabule s názvy ulic a nápisy na policejních a hasičských vozech, rybářských lodích nebo reklamní nápisy. I na oficiálních internetových stránkách města se na oslavu tohoto svátku „k“ změnilo na „q“ Za nás palec nahoru, slušná práce, která jistě podpoří prodeje auta, a snad také dá vědět o naší zemi více ve světě.

9.5.2016 1:08

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist