autoweb.cz > Škoda > Škoda Superb > Škoda Superb (2016) se nebojí srovnání s BMW 5 přímo na showroomu
Škoda Superb (2016) se nebojí srovnání s BMW 5 přímo na showroomu
Jistě si pamatujete na nedávnou marketingovou kampaň automobilky Hyundai, která na důkaz toho, že se srovnání nebojí, vystavovala přímo na svých showmroomech v České republice konkurenční mladoboleslavské vozy. Teď se k podobnému kroku odhodlala právě i Škodovka.
Ovšem nutno podotknout, že akce není výmyslem tuzemského zastoupení, nýbrž dealera Pilsen Auto z Irska. Ten návštěvníkům svého showroomu nabízí, resp. do 9. dubna nabízel, testovací jízdu v novém BMW řady 5, aby si každý potenciální zákazník mohl vyzkoušet „rozdíl“.
Předváděcí BMW 5 je výmluvně polepené nápisy ve smyslu „Je tohle tak dobré jako Škoda Superb? Zjistětě to na vlastní kůži“, jaký motor se ale ukrývá pod kapotou nebo jakou má auto výbavu, to už nevíme.
Co si o tomto kroku myslíte vy? Má takovéhle srovnání smysl, nebo je to jenom hloupé gesto? Dejte nám vědět v diskuzi pod článkem.
Zdroj: Facebook Pilsen Auto