Škoda Rapid (od 2012)
9 fotografiíŠkoda Rapid
Menší bratr Octavie se řadí mezi mladé a velice atraktivní ojetiny. Pohledný vůz s dobrou užitnou hodnotou se tak na trhu se staršími automobily objevuje čím dál častěji.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
9 fotografiíŠkoda Rapid
Menší bratr Octavie se řadí mezi mladé a velice atraktivní ojetiny. Pohledný vůz s dobrou užitnou hodnotou se tak na trhu se staršími automobily objevuje čím dál častěji.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kufr spacebacku je bohužel jen 415l, kdyby byl 515l, tak už ho mám v garáži.
On je to totiž spíše hatchback než kombi.
Moje bývalá C4 měla nějakých 380L i s rezervním kolem pod zavazadelníkem. Rapid mi přišel strašně úzký, ačkoliv dnes bych se po liftbacku 1,4TDI s výbavou alespoň Style koukal.
Moc teda čest svému předchůdci nedělá, kámoš říkal že si to koupil nové a vržou tomu plasty, ten spacebak je hezkej a chci ho až bude za nějakou příznivou cenu někde v áčkách tak bych ho jako druhé auto pořídil.
Takhle v čené je to hezké auto. Zajímalo jaký to má podvozek. Jako POLO? Octavia jako Golf, tohle je o celkem dost menší. Klikl jsem na reklamu co na mě vyskočila AAA kde jsem si hned vybral. V plné výbavě je to velice zajímavé auto.
Menší a asi záměrně zaostalejší bratr Octavie, vržou tomu plasty a na kostkách to drnčí celé jezdím v něm v práci a nechtěl bych to. Nové bych si to nepořídil, za ty prachy raději 3 roky starou mazdu a svezení nesrovnatelný a ještě ušetřím.
V recenzi nie je spomenuta dolezita vec:
motory 1.6 TDI su DVA.
(je to podobne ako pri TSI – nie je TSI ako TSI..)
Motor 1,6 TDI pouzivany v Rapide ma viac variantov, ktore sa zasadne lisia:
1 variant su motory 66kw a 77kw, ktore pouzivaju vstrekovanie Continental a kde boli problemy s EGR.
2. variant 77kw modifikovany:
Tento motor ma nadalej 77kw a pouzival sa hlavne v prvych octaviach III (2013 – 2015). Pouziva uz vstrekovanie Bosch, je kompletne prerobeny a uplne spolahlivy. Plni stale Euro 5
v Rapide sa vyskytuje jeho dalej prepracovana verzia s vykonom 85kw (rovnako ak v sucasnosti v O3 – od MY2015), uz ale plni Euro 6.
Je nadalej spolahlivy,
ALE
kedze uz musi plnit Euro 6 – a nema vstrekovanie mocoviny – ma vyssiu spotrebu ako predosla verzia so 77kw a Euro 5.
Je to slepenec že součástek použitých v předešlých modelech za neodpovídající peníze , když to vidím na těch malých kolech tak si říkám to je chudobka…. Když se tam připlátí, tak se za ty peníze se dá koupit daleko lepší auto. Vč v
nedávno si Rapida koupim můj strejda z bazaru, byl jsem k jeho vyberu skepticky, jelikoz se mi zas tak nelibí, ale musim rict, ze cím dál časteji to auto vidim a obcas se s nim svezu to není špatné, takže kdyby jste o něm nekdo ovažoval tak do toho jděte…
Jo, třeba ten co je na fotce vypadá dobře. Já teď koukám na Mototechnu. Docela čumim jaký zánovní auta tam maj. Jen došetřit musím.
Škodovka už udělala lepší auta, nechtěl bych to v baráku, je to ouzký.
To jste napsal výstižně, proto nedrží cenu a tak je to dobrá bazarovka.
Tak Rapid je jedinej paskvil, kde v novém voze cákala voda ve dveřích 😀 Za jízdy to bylo šplouchání jak na moři 😀 Sry, sice výrobní vada ucpaného odtoku vody ze dveří je místy úsměvná, ale bohužel po měsíčním zahraničním výletu tak otravná, že díky pseudo mořské nemoci už tohle auto nechci nikdy ani vidět 😀
taky si myslim, že toto auto nepatří mezi jejich nejpovedenější, a misto tohodle bych si radsi koupil bazarou octavku…