Škoda nadále věří hokeji, dostala se i do Guinessovy knihy rekordů

Škoda nadále věří hokeji, dostala se i do Guinessovy knihy rekordů

Články o autech | vydáno 19. 5. 2017

Velikost textu: a a a

Tomu, že český tým postoupí ve čtvrtfinále přes Rusko věřil asi jen málokdo. Mladoboleslavská automobilka hokeji věří a po čtvrt století prodlužuje zásadní kontrakt.

Nejsme hokejoví odborníci a popravdě, že je mistrovství světa hlavně proto, že se na silici objeví auta s fuseklemi z trikolory na zpětných zrcátkách anebo s ještě bizarnější výzdobou ve stylu vlajek za okny. Nicméně hokej je stále velký trhák a ví to i Škoda Auto, která je už pětadvacet let oficiálním hlavním sponzorem každoročně pořádaného hokejového mistrovství, už od roku 1993.

Pětadvacetileté angažmá bylo oceněno i zápisem do Guinessovy knihy rekordů za „nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa". A jede se dál, Škoda prodloužila své angažmá hlavního sponzora IIHF (International Ice Hockey Federation) Mistrovství světa v ledním hokeji o další čtyři roky až do roku 2021, je jen mrzuté, že se tk stalo den poté, co český tým vypadl ze hry a pokud bychom se dívali na věc širším pohledem, radost z průběhu šampionátu nemohlo mít ani představenstvo firmy, protože v den porážky českého týmu poslala Kanada domů i Německo. Tedy pomyslně, protože se hrálo v Kolíně nad Rýnem takže Němci prostě zůstali doma, ale to už by bylo slovíčkaření...

Smlouvu o prodloužení partnerství představili předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier, prezident IIHF Dr. René Fasel a prezident a CEO společnosti Infront Sports & Media Philippe Blatter v pátek v Lanxess Aréně v Kolíně nad Rýnem – tam, kde se 21. května rozhodne o tom, který tým vyhraje IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2017. Na místě byl rovněž porotce agentury Guinness World Record, který potvrdí světový rekord za nejdelší sponzoring sportovního mistrovství světa – nyní již 25leté partnerství s IIHF.

Důležité je, že i v dalších letech uvidíme na stadionech česká auta za mantinely a na ledě okřídlený šíp, a nejenom tam - zásadní je opravdu výrazná viditelnost sponzora díky umístění loga na dresech, přilbách. Podle prognóz bude v roce 2017 bude mistrovství světa v televizi sledovat více než jedna miliarda fanoušků, v arénách se očekává návštěva více než 600 000 diváků.

Komentáře ke článku

Tento článek nikdo nekomentoval, buďte první.

Tagy: Škoda

Volkswagen Golf V (výroba 2003 – 2008)

Model Golf patří řadu let k nejvyhledávanějším vozům na trhu. To platí i pro jeho páté vydání, které zaujme i cenovou dostupností.

Volkswagen Golf V (výroba 2003 – 2008)
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dotaz: Původní dotaz: Dobrý den, četl jsem Váš článek ohledně dodatkových tabulek... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Stojí za pozornost?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist