Nová Škoda Karoq dorazí jako RS s motorem 2.0 TSFI a výkonem 300 koní. Potvrzeno?
autoweb.cz > Škoda > Škoda nadále věří hokeji, dostala se i do Guinessovy knihy rekordů
Škoda nadále věří hokeji, dostala se i do Guinessovy knihy rekordů
Nejsme hokejoví odborníci a popravdě, že je mistrovství světa hlavně proto, že se na silici objeví auta s fuseklemi z trikolory na zpětných zrcátkách anebo s ještě bizarnější výzdobou ve stylu vlajek za okny. Nicméně hokej je stále velký trhák a ví to i Škoda Auto, která je už pětadvacet let oficiálním hlavním sponzorem každoročně pořádaného hokejového mistrovství, už od roku 1993.
Pětadvacetileté angažmá bylo oceněno i zápisem do Guinessovy knihy rekordů za „nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa“. A jede se dál, Škoda prodloužila své angažmá hlavního sponzora IIHF (International Ice Hockey Federation) Mistrovství světa v ledním hokeji o další čtyři roky až do roku 2021, je jen mrzuté, že se tk stalo den poté, co český tým vypadl ze hry a pokud bychom se dívali na věc širším pohledem, radost z průběhu šampionátu nemohlo mít ani představenstvo firmy, protože v den porážky českého týmu poslala Kanada domů i Německo. Tedy pomyslně, protože se hrálo v Kolíně nad Rýnem takže Němci prostě zůstali doma, ale to už by bylo slovíčkaření…
Smlouvu o prodloužení partnerství představili předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier, prezident IIHF Dr. René Fasel a prezident a CEO společnosti Infront Sports & Media Philippe Blatter v pátek v Lanxess Aréně v Kolíně nad Rýnem – tam, kde se 21. května rozhodne o tom, který tým vyhraje IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2017. Na místě byl rovněž porotce agentury Guinness World Record, který potvrdí světový rekord za nejdelší sponzoring sportovního mistrovství světa – nyní již 25leté partnerství s IIHF.
Důležité je, že i v dalších letech uvidíme na stadionech česká auta za mantinely a na ledě okřídlený šíp, a nejenom tam – zásadní je opravdu výrazná viditelnost sponzora díky umístění loga na dresech, přilbách. Podle prognóz bude v roce 2017 bude mistrovství světa v televizi sledovat více než jedna miliarda fanoušků, v arénách se očekává návštěva více než 600 000 diváků.
Oficiální představení Škody Karoq: „Takže světla můžou jít do hajzlu?“
Blogy | vydáno 18. 5. 2017