Škoda Garde, alias produkční VisionC na ilustraci

Ani po několika měsících po skončení ženevského autosalonu neustávají zprávy o konceptu VisionC. Takhle nějak by prý mohl vypadat, pokud ho automobilka pustí do výroby.

Přestože Škoda v souvislosti s konceptem VisionC stále opakuje ta stejná slova, tedy že šlo o designové cvičení, jehož prvky se mohou v budoucnosti objevit u některých produkčních modelů, pořád v nás hoří malá jiskřička naděje, že tenhle kousek jednou uvidíme jezdit po silnicích.

Stejný názor na to má také grafik X-Tomi, který ženevský koncept přetavil do podoby, v jaké by klidně obratem mohl začít sjíždět z výrobní linky mladoboleslavské automobilky. Pokud by “čtyřdveřové kupé” opravdu dostalo zelenou, zaujalo by místo mezi Octavií a Superbem, a to jak rozměry, tak pochopitelně také cenou.

Ačkoli je předčasné hovořit o názvu, docela vydatně se hovoří o názvu Garde. Pro ty dříve narozené jen zmíníme, že šlo o kupé s motorem o objemu 1,2 litru o výkonu 55 koní, splývavou zádí a pohonem zadních kol. Po třech letech výroby nahradil Garde model Rapid, ten už ale Škoda ve své modelové řadě používá pro svůj levný model.

S platformou MQB by se nabídka motorizací nijak zásadně nezměnila, tedy vyjma těch opravdu základních o objemu 1,2 litru. Jen připomínáme, že ženevský koncept poháněla čtrnáctistovka o výkonu 110 koní, která ve svých válcích spalovala stlačený zemní plyn a vypustila do ovzduší jen 91 g/km CO2.

Zdroj: xtomi.blogspot.com

4.6.2014 4:30| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist