SK Slavia Praha s nástupem jarní sezóny významně rozšířila spolupráci s AAA AUTO

Rychlé zprávy | vydáno 17. 2. 2017

Velikost textu: a a a

Klub dostane k dispozici vozy z Mototechny v hodnotě 7 milionů korun.

V září 2016 se stala společnost AAA AUTO a značka Mototechna partnerem ePojištění.cz ligy, kdy poskytla nejvyšší fotbalové soutěži 105 automobilů v hodnotě více než 70 milionů korun. Největší prodejce ojetých automobilů se rozhodl s SK Slavia Praha rozšířit spolupráci i nad rámec tohoto partnerství, a klubu zapůjčí navíc 9 nových automobilů v hodnotě přes 7 milionů korun.

Na dnešní tiskové konferenci SK Slavia Praha k zahájení jarní sezóny oznámili zástupci klubu, předseda představenstva Jaroslav Tvrdík a místopředseda představenstva a generální ředitel Martin Krob, a provozní ředitel společnosti AAA AUTO Petr Vaněček rozšíření vzájemné spolupráce. Současně Petr Vaněček předal hráči slávistického A týmu a novému mistrovi Afriky Michaelu NgadeuNgadjuiovi vůz Mercedes-Benz GLA z Mototechny, který mu společně věnují společnost CEFC China, majitel SK Slavia Praha, a AAA AUTO.

„Partnerství s nejvyšší fotbalovou soutěží a spojení s nejoblíbenějším českým sportem přineslo naší společnosti nové možnosti komunikace, navázání spolupráce s kluby a jejich partnery a také možnost našeho přímého kontaktu s fanoušky na stadionech, mezi kterými hledáme nové zákazníky,“ uvedl provozní ředitel AAA AUTO Petr Vaněček a doplnil: „Rozšíření spolupráce s SK Slavia Praha ještě více posílí budovanou fotbalovou základnu našich zákazníků a rozšíříme naše zdroje dobře zajetých automobilů pro značku Mototechna, která už dnes nabízí až 1 000 zánovních vozů.“ Nejstarší český klub již se značkou Mototechna má pozitivní zkušenost, jelikož si od ní od konce roku 2016 automobily pronajímá.

"Spolupráce s AAA AUTO je pro nás velmi důležitá a vážíme si jí. AAA AUTO je jedním z hlavních partnerů celé ligy, a proto nás těší, že jsme se domluvili ještě na rozšířenější verzi partnerství. Věřím, že naše spolupráce bude do budoucna prospěšná pro obě strany a že z ní budou profitovat i naši fanoušci, protože společně s AAA AUTO pro ně budeme vymýšlet řadu projektů," uvedl za SK Slavia Praha člen představenstva a zástupce generálního ředitele pro marketing, obchod a komunikaci Tomáš Syrovátka.

Značka Mototechna nabízí svým zákazníkům širokou škálu zánovních automobilů, tedy auta s nájezdem do 50 000 kilometrů, do 5ti let stáří a často se zárukou od výrobce. „Mototechna prodala od svého vzniku před více než čtyřmi lety již 30 000 automobilů v České a Slovenské republice. Poptávka po zánovních vozech každoročně roste,“ uzavřel Petr Vaněček. Klubu zapůjčila nové vozy nejžádanějších modelů v celkové hodnotě přes 7 milionů korun. Klub bude, stejně jako další mužstva z ePojištění.cz ligy automobily měnit jednou za půl roku po najetí konkrétního množství kilometrů.

Komentáře ke článku

Škoda Citigo na Masarykově okruhu: Stačí mrzký výkon k opravdové zábavě?

Říká se, že potřebujete alespoň 400 koní na to, abyste si pořádně užili Masarykův okruh v Brně, jinak je to utrpení. A co takhle mrzkých 60 koní litrového tříválce ve Škodě Citigo?

Škoda Citigo na Masarykově okruhu: Stačí mrzký výkon k opravdové zábavě?
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

VW GOLF IV, 1.6 benzín. Dobrý den, mám problém s mým golfem. Předem podotýkám že... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Chtěli byste se projet?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist