SK Slavia Praha s nástupem jarní sezóny významně rozšířila spolupráci s AAA AUTO

Rychlé zprávy | vydáno 17. 2. 2017

Velikost textu: a a a

Klub dostane k dispozici vozy z Mototechny v hodnotě 7 milionů korun.

V září 2016 se stala společnost AAA AUTO a značka Mototechna partnerem ePojištění.cz ligy, kdy poskytla nejvyšší fotbalové soutěži 105 automobilů v hodnotě více než 70 milionů korun. Největší prodejce ojetých automobilů se rozhodl s SK Slavia Praha rozšířit spolupráci i nad rámec tohoto partnerství, a klubu zapůjčí navíc 9 nových automobilů v hodnotě přes 7 milionů korun.

Na dnešní tiskové konferenci SK Slavia Praha k zahájení jarní sezóny oznámili zástupci klubu, předseda představenstva Jaroslav Tvrdík a místopředseda představenstva a generální ředitel Martin Krob, a provozní ředitel společnosti AAA AUTO Petr Vaněček rozšíření vzájemné spolupráce. Současně Petr Vaněček předal hráči slávistického A týmu a novému mistrovi Afriky Michaelu NgadeuNgadjuiovi vůz Mercedes-Benz GLA z Mototechny, který mu společně věnují společnost CEFC China, majitel SK Slavia Praha, a AAA AUTO.

„Partnerství s nejvyšší fotbalovou soutěží a spojení s nejoblíbenějším českým sportem přineslo naší společnosti nové možnosti komunikace, navázání spolupráce s kluby a jejich partnery a také možnost našeho přímého kontaktu s fanoušky na stadionech, mezi kterými hledáme nové zákazníky,“ uvedl provozní ředitel AAA AUTO Petr Vaněček a doplnil: „Rozšíření spolupráce s SK Slavia Praha ještě více posílí budovanou fotbalovou základnu našich zákazníků a rozšíříme naše zdroje dobře zajetých automobilů pro značku Mototechna, která už dnes nabízí až 1 000 zánovních vozů.“ Nejstarší český klub již se značkou Mototechna má pozitivní zkušenost, jelikož si od ní od konce roku 2016 automobily pronajímá.

"Spolupráce s AAA AUTO je pro nás velmi důležitá a vážíme si jí. AAA AUTO je jedním z hlavních partnerů celé ligy, a proto nás těší, že jsme se domluvili ještě na rozšířenější verzi partnerství. Věřím, že naše spolupráce bude do budoucna prospěšná pro obě strany a že z ní budou profitovat i naši fanoušci, protože společně s AAA AUTO pro ně budeme vymýšlet řadu projektů," uvedl za SK Slavia Praha člen představenstva a zástupce generálního ředitele pro marketing, obchod a komunikaci Tomáš Syrovátka.

Značka Mototechna nabízí svým zákazníkům širokou škálu zánovních automobilů, tedy auta s nájezdem do 50 000 kilometrů, do 5ti let stáří a často se zárukou od výrobce. „Mototechna prodala od svého vzniku před více než čtyřmi lety již 30 000 automobilů v České a Slovenské republice. Poptávka po zánovních vozech každoročně roste,“ uzavřel Petr Vaněček. Klubu zapůjčila nové vozy nejžádanějších modelů v celkové hodnotě přes 7 milionů korun. Klub bude, stejně jako další mužstva z ePojištění.cz ligy automobily měnit jednou za půl roku po najetí konkrétního množství kilometrů.

Komentáře ke článku

Suzuki vyrobilo v Maďarsku tři miliony aut. Za 26 let.

Člověk za šestadvacet let stihne třeba dospět, vystudovat vysokou školu, vdát se či oženit, zplodit potomka nebo dva. Automobilka za tu samou dobu vyrobí tři miliony vozů.

Suzuki vyrobilo v Maďarsku tři miliony aut. Za 26 let.
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dobry den.Ctela bych koupit auto bohuzel nema technicky prukaz ktery zanikl z zduv... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Chtěli byste se projet?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist