Seat Ateca 2.0 TDI 190k 4WD DSG (2016)
Seat, i v tomto velkém SUV, si sebou nese stigma značky upozaděné za ostatními sourozenci v rámci mateřského koncernu. Absolutně neprávem!
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
Seat, i v tomto velkém SUV, si sebou nese stigma značky upozaděné za ostatními sourozenci v rámci mateřského koncernu. Absolutně neprávem!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak co se týká výkonu 1,4 TSi , nebo 2,0 TDi 110Kw považuju za optimální motorizaci z pohledu výkonu, spotřeby dynamiky. To bude tvořit velkou většinu prodejů. 190k diesel bude vzhledem k ceně naprostým exotem. A ještě jedna věc, nepochopil jsem tu nabubřelost VW. Já ji u té značky prostě nevidím. Ateca sází zejména na disign, ten se fakt povedl a ve spojení s VAG technikou je to výborně poskládané auto. Ale ten kde chce útulnější interiér, lepší materiály, širší výběr doplňků např skvělá sedadla Ergoactive, víceprvek, tak ten si koupí VW. To seatu prostě nebylo povoleno. Ale nabubřelost, tak tu tam opravdu nevidím.
Je otázkou, jak by Seat i Škoda dopadla pokud by následovala Suzuki, poděkovala VW za překlenovací spolupráci a šli svojí nezávislou cestou. Bylo by to kladem nebo chybou. Seat rozhodně umí podobně jako Škodovka ale …….. !
sorry ale 0 – 100 za 7,5s ani vo sne a pohotovostnu hmotnost uvadzate od 1280kg co plati tak pre socku s 1,4tsi prednym pohonom a manualom… fakt vela prace kuknut do technicaku ?
Jsem po delsi dobe, narazil na web, kterej jsem neznal a rikal si „hura“, bude zase jinej pohled.
No, a ono hov…
Odstavec o tom, ja si autor nedovede predstavit ATECU se slabsim motorem me dostal a pokud je tady na tomhle webu vic podobne „odbornych“ nazoru, tak to teda musi bejt neco.