Saab 9-5 Aero 2.8 T V6 XWD
26 fotografiíSaab
Úkolem nového Saabu 9-5 je pozvednout tradiční švédskou značku když ne rovnou na výsluní, pak tedy alespoň z popela. Nebude to mít snadné.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
26 fotografiíSaab
Úkolem nového Saabu 9-5 je pozvednout tradiční švédskou značku když ne rovnou na výsluní, pak tedy alespoň z popela. Nebude to mít snadné.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Len tak mimochodom, bol to Opel kto prevzal vela prvkov od pripravovaneho modelu 9-5 a nie naopak (spominany volant)…v tomto smere palec dole za ubohost tejto znacky.
Cize najprv si precitajte o tom nieco a nepiste bludy.
PS: A nie kazdeho zaujimaju naftove agregaty.
Trochu zvláštní, že by auto roku 2009 přebíralo volant od auta, které jde na trh v roce 2011 ne?
Saab patřil pod GM stejně jako Opel než z koncernu vypadl… pokud vím, tak vývoj Insignie a Saabu dělal zpočátku jeden tým, který se pak rozdělil po odpadnutí Saaba, takže soudit, který díl komu původně patřil je trochu zavádějící …
saab byl připravovaný velmi dlouho – před rokem 2009 stoprocentně – GM mělo v plánu prostě nejdříve představit Opel (protože to je pro něj více vydělávající značka), tak uvední Saabu odložilo až po Insignii. Pak ovšem přišla krize a Gm už Saab 95 ani u vést nechtělo a začalo se jednat o prodeji Saabu. Proto to dvouleté zdržení. Takže Insignia opravdu převzala mnoho prvků ze Saabu. Netvrdím, že některé nepřevza Saab, ale zrovna zmiňovaný volant, sedáky, páčky – tak ty převzal Opel…
Nech už je to ako chce (kto od koho bral súčiastky) jedno je isté momentálna cenová politika SABB zabíja. Proste potencionálny zákazníci neakceptujú nastavenú cenovú hladinu pri nových vozidlách SABB. A podľa toho vyzerajú aj štatistiky predajnosti.
Zrovna volant nebo vylepšenou přední nápravu vyvinuli u Saabu, koneckonců i samotná 9-5 měla být uvedena dřív než Insignia. To se ale GM nehodilo, tak to přehodili a dnes kdejaký pisálek píše bludy.
Vůbec tahle recenze je dost mimo…
Ja viem, ze Audi napriklad udava na svojom webe cas 0-100kmh 5.5s, ale myslim, ze to nie je prvy priklad toho, ze v Audi trosku kecaju. Filmy z testov akceleracie v pripade 3.0TFSI ukazuju casy o dobru sekundu pomalsie, takze rozdiel medzi Saabom a Audi nie je podstatny. Zvysok konkurencie je porovnatelny. Zakopat Saab za cas pod 7s pod ciernu zem len preto, ze pri zrychleni na 100kmh robi vsetko nenutene si myslim nie je fair. Nikto predsa nehovori, ze Passat 2.0TDI 170k je lenoch len preto, ze BMW 320d robi papierovo o skoro sekundu rychlejsie…
Trochu zvláštní, že by auto roku 2009 přebíralo volant od auta, které jde na trh v roce 2011 ne?
—————-
ne. pretoze nova 9-5 nebola hotova po insignii,ale uz predtym,ako insignia prisla na trh.
takze ako kolega v provm prispevku spominal,tak je to opacne,a teda insignia cerpala u saabu…
Vazne je to tak, aj pohonne ustrojenstvo (2,8T V6 / 300k) s vektorovym delenim krutaku mala uz pred Insigniou 9-3 AWD (teda min. jej Black Edition).
Vazne je to tak, aj pohonne ustrojenstvo (2,8T V6 / 300k) s vektorovym delenim krutaku mala uz pred Insigniou 9-3 AWD (teda min. jej Black Edition).
Nevím co mají pořád proti Vectrře!!! Už mě stím serou
Vy jste na palicu… 0-100 za 6.9 je podprůměrný?? hmm,asi jste si moc rozmazlili prdel ze sportovních aut. Říct tohle u 2T auta s automatem a nezajetým motorem. Menší turbo navíc doplňuje šestiválec o příjemný krouťák od cca 1800 ot.
tenhle motor je hlavně tahoun,má pružný motor a zrychlení má slušný