Saab 9-5 Aero 2.8 T V6 XWD

26 fotografiíSaab

Úkolem nového Saabu 9-5 je pozvednout tradiční švédskou značku když ne rovnou na výsluní, pak tedy alespoň z popela. Nebude to mít snadné.

Diskuze

11 komentářů

    Laky

    Len tak mimochodom, bol to Opel kto prevzal vela prvkov od pripravovaneho modelu 9-5 a nie naopak (spominany volant)…v tomto smere palec dole za ubohost tejto znacky.
    Cize najprv si precitajte o tom nieco a nepiste bludy.

    PS: A nie kazdeho zaujimaju naftove agregaty.

    Bennie@centrum.cz

    Trochu zvláštní, že by auto roku 2009 přebíralo volant od auta, které jde na trh v roce 2011 ne?

    Saab patřil pod GM stejně jako Opel než z koncernu vypadl… pokud vím, tak vývoj Insignie a Saabu dělal zpočátku jeden tým, který se pak rozdělil po odpadnutí Saaba, takže soudit, který díl komu původně patřil je trochu zavádějící …

    Michal

    saab byl připravovaný velmi dlouho – před rokem 2009 stoprocentně – GM mělo v plánu prostě nejdříve představit Opel (protože to je pro něj více vydělávající značka), tak uvední Saabu odložilo až po Insignii. Pak ovšem přišla krize a Gm už Saab 95 ani u vést nechtělo a začalo se jednat o prodeji Saabu. Proto to dvouleté zdržení. Takže Insignia opravdu převzala mnoho prvků ze Saabu. Netvrdím, že některé nepřevza Saab, ale zrovna zmiňovaný volant, sedáky, páčky – tak ty převzal Opel…

    freeman

    Nech už je to ako chce (kto od koho bral súčiastky) jedno je isté momentálna cenová politika SABB zabíja. Proste potencionálny zákazníci neakceptujú nastavenú cenovú hladinu pri nových vozidlách SABB. A podľa toho vyzerajú aj štatistiky predajnosti.

    Martin.

    Zrovna volant nebo vylepšenou přední nápravu vyvinuli u Saabu, koneckonců i samotná 9-5 měla být uvedena dřív než Insignia. To se ale GM nehodilo, tak to přehodili a dnes kdejaký pisálek píše bludy.
    Vůbec tahle recenze je dost mimo…

    Atlis

    Ja viem, ze Audi napriklad udava na svojom webe cas 0-100kmh 5.5s, ale myslim, ze to nie je prvy priklad toho, ze v Audi trosku kecaju. Filmy z testov akceleracie v pripade 3.0TFSI ukazuju casy o dobru sekundu pomalsie, takze rozdiel medzi Saabom a Audi nie je podstatny. Zvysok konkurencie je porovnatelny. Zakopat Saab za cas pod 7s pod ciernu zem len preto, ze pri zrychleni na 100kmh robi vsetko nenutene si myslim nie je fair. Nikto predsa nehovori, ze Passat 2.0TDI 170k je lenoch len preto, ze BMW 320d robi papierovo o skoro sekundu rychlejsie…

    R1S0

    Trochu zvláštní, že by auto roku 2009 přebíralo volant od auta, které jde na trh v roce 2011 ne?
    —————-

    ne. pretoze nova 9-5 nebola hotova po insignii,ale uz predtym,ako insignia prisla na trh.

    takze ako kolega v provm prispevku spominal,tak je to opacne,a teda insignia cerpala u saabu…

    RnaliM

    Vazne je to tak, aj pohonne ustrojenstvo (2,8T V6 / 300k) s vektorovym delenim krutaku mala uz pred Insigniou 9-3 AWD (teda min. jej Black Edition).

    RnaliM

    Vazne je to tak, aj pohonne ustrojenstvo (2,8T V6 / 300k) s vektorovym delenim krutaku mala uz pred Insigniou 9-3 AWD (teda min. jej Black Edition).

    Nevím co mají pořád proti Vectrře!!! Už mě stím serou

    Vy jste na palicu… 0-100 za 6.9 je podprůměrný?? hmm,asi jste si moc rozmazlili prdel ze sportovních aut. Říct tohle u 2T auta s automatem a nezajetým motorem. Menší turbo navíc doplňuje šestiválec o příjemný krouťák od cca 1800 ot.
    tenhle motor je hlavně tahoun,má pružný motor a zrychlení má slušný

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist