S pneumatikami Sava si řidiči užijí více zábavy!

Tak přesně tohle tvrdí reklamní slogan nové kampaně výrobce. A my máme řidičskou zábavu hodně rádi.

Speciální směs dovolující v přímce skvělou trakci, ale při rozhození zadku auta nekonečné drifty? Průjezdy bokem v libovolném autě bez ohledu na typ pohonu? Opakované burn-outy aniž by došlo k poškozené dezénu? Ne, bohužel ne, jak jsem záhy zjistili, nic z toho se za tímhle sloganem neskrývá.

Věc se má tak, že ta „zábava“ doplněná o podtitulek “Kámoši na misi – to se vám musí líbit!“ slibuje zábavu, která nemá s řízením nic společného. Škoda.Výrobce pneumatik Sava spustil svou novou kampaň s názvem Kámoši na misi, která informuje řidiče o tom, že s pneumatikami Sava si teď užijí více zábavy. To chápeme. Ale dál už je to tak trochu peklo, pokud jste pomalu začali rozbíjet prasátka s tím, že nové pneumatiky koupíte, a zároveň začali leštit přilby a hledat v kalendáři nejbližší okruhové dny.

Při téhle zábavě nemusíte zvednout zadek ze židle. Totiž, jde o kampaň na sítích Facebook a Youtube a průvodci a hlavními aktéry videí kampaně Kámoši na misi jsou Kenny Santucci a Ben Rameaka, komici a televizní hvězdy z USA. No tak to je zábava, že se ještě teď popadáme v redakci všichni z břicho.

DOPORUČUJEME: Společná projížďka redakce Autowebu a čtenářů

Jak říká oficiální tisková zpráva značky tak „kampaň Kámoši na misi je zaměřena primárně na mladé lidi, jež seznamuje se značkou pneumatik Sava.“ A pokračuje „nedílnou součástí kampaně je i soutěž o Kennyho a Benův automobil Renault Escpace dCi 2.2, který soutěžící mohou vyhrát na cestu po  Evropě, přičemž po dokončení cesty si výherce bude moci auto ponechat.Soutěž bude vypadat tak, že čtyři přátelé nasednou do virtuálního vozidla SAVA a následně se budou snažit pro svůj vůz získat na zelených Facebook stránkách značky Sava co nejvíce „Líbí se mi“ od svých přátel. Vítěz soutěže získá stan, automobil, fotoaparát a 2500 Eur na útratu během výletu.“

ČTĚTE TAKÉ: Závodili jsem na II. Mogul Driving Sport

No, my si v redakci tedy představujeme zábavu s pneumatikami trochu jinak. Nebo to jen nechápeme – sakra! Už asi nepatříme mezi mladé lidi…

Autoweb.cz

21.9.2012 11:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist