Renault představuje crossover segmentu C a aspiruje na titul „nejpodivnější jméno.“ KADJAR!

Podle tiskového komuniké bude jádrem první fáze marketingové kampaně atak na sociální sítě. Ok, proč ne...? Ale nechtělo to nějaký snáze zapamatovatelný název?!

Kdysi to vyšlo se jménem Twingo, které údajně z několika slov sestavil a navrhl počítač a teď se Renault znovu vrací ke slovním hříčkám.

Jde o KADJAR, auto, které bude představeno na autosalonu v Paříži a jeho název je hra se slovy KAD- a –JAR, kdy „KAD- je inspirovaný světem čtyřkolek  (Quad) a –JAR je odkazem na francouzská slova agile a jaillir, která znamenají agilitu a překvapivé objevení se odněkud.“

26.1.2015 8:47| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist