Renault představuje nový vzhled svých prodejních míst, nechybí koutek s F1

Krok za dveře prodejce Renaultu a nacházíte se v Headline Zone s nejnovějšími modely, Passion Zone, Sport Zone či Z.E. Zone. I když nás se to asi zatím netýká.

Informace k nám přichází přes kanál La Manche a tak zatím mohou zřejmě zůstat tuzemští dealeři v klidu v tom ohledu, že je nečeká zásadní investice do přestavby showroomu. Nicméně během následujících dvou let, tedy do konce roku 2017, by měla dealerství značky Renault ve Spojeném království projít změnou, která se projeví kompletní „rekonstrukcí“ prodejních míst.

Když zákazník dorazí k Renaultu, měl by projít několika sektory. Tím prvním je přivítání, kdy by po vstupu do showroomu měly hostesky dát jasně najevo, že jsou rády, že k zákazník do prodejního místa dorazil. Pak je tady „představení značky“ jako potřeba vyjevit to, co Renault dnes představuje, ovšem také nahlédnout do historie a samozřejmostí je nabídka rozdělená do několika zón, od „elektrické“ až po „emotivní“ s ukázkou toho nejlepšího od divize Renaultsport.

V neposlední řadě musí dojít na produkty jako takové, kdy pracovníci dealerství nabídnou zákazníkovi nepřeberné množství informací a pomohou mu rozhodnout se, jestli má odjet v novém Renaultu anebo za volantem vozu značky Dacia.

30.1.2015 3:35| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist