Renault představuje modernizovanou identitu, má nový podpis

Při příležitosti 85. Ženevského autosalónu představila značka Renault kromě své novinky, modelu Kadjar, i novou identitu značky.

Nová strategie značky je emotivnější a vychází z jednotlivých etap života. Od r. 2012 oživila značku vozidla Clio, Captur, Nové Twingo, Nový Espace a nyní Kadjar. Autosalon Ženeva 2015 zaznamenává novou etapu.

S představením nového podpisu značky „Renault, passion for life“ navazuje na „Auta s rytmem života“ a odráží se v něm omlazení modelové řady, která by měla svým cestujícím umožnit prožívat život naplno. Logo se rovněž modernizuje, aby se zdůraznila nová identita značky.

12.3.2015 9:55

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist