Rakovan: Hyundai představuje ve Frankfurtu tři novinky. A mluví o domácím veletrhu?!
Hyundai
Cílený marketing "na všechny strany" anebo jednoduše diagnostikovatelná schizofrenie? Tak nebo tak, je tady trojice novinek zahrnující akcent na výkon i nové technologie.
Kopírovat Focus a Mazdu 3 jim jde dobře..
Já se divím manažerům korejské centrály že nechají českou pobočku dělat takové prasárny a chovaním českého managementu nechají pošpiňovat značku. Po technické stránce jsou hyundai z posledních 10let dobře navržená a postavená auta, plně srovnatelná se škodovkou(a teď mě klidně sežerte) ale příliš agresivní marketing jim v čr bohužel dost kazí pověst
Pane Rakovane, dovolte, abych vám poskytl pár doplňujících informací, abyste se lépe zorientoval:
1) V žádné reklamě ani jiné marketingové komunikaci značky Hyundai v ČR jste nemohl slyšet, číst ani vidět, že by byl Hyundai uváděn jako česká značka – „nejlepší český kombík Hyundai i30“ odkazuje na význam slova „český“ jako „pocházející z Čech, resp. z České republiky“ a týká se výhradně toho auta, nikoliv značky.
2) Text tiskové zprávy, zvoucí na „autosalon na domácí půdě“ vznikl v oddělení globálního PR ve vedení společnosti Hyundai Motor Company v Koreji (!!!) a odkazuje zejména na skutečnost, že obchodní centrála Hyundai Motor Europe sídlí v Offenbachu, Technické a designové centrum v Rüsselsheimu a sportovní divize v Alzenau, vše v bezprostředním okolí Frankfurtu. Text byl rozeslán všem zastoupením Hyundai v Evropě se žádostí o překlad a publikaci v místních médiích.
Hezký den,
Petr Vaněk
ředitel PR
HMMC
Pane Rakovane, tady to vidíte – jen nadáváte na to, že existuje v ČR ještě větší póvl, než jste vy, zaprodaní automobiloví novináři – a to marketingoví „PR“ manažeři. Je zjevné, že i tyhle existence musí z něčeho žít a jejich reálný přínos je (stejně jako u Vás) zcela nevyhodnotitelný. Správně jste poukázal na to, že si zjevně o zákaznících tito „PR“ myslí, že jsou to úplní idioti a sežerou všechno – což o to, část zákazníků asi taková je – asi jim tento podíl na trhu stačí.
Mě se např. takový Tuscon líbí, ale když jsem si letos nové SUV v této kategorii kupoval, vůbec jsem ho ani neuvažoval – protože to je Hnůjdaj, jejíž totálně pitomé reklamy mi tak neskutečně lezou na nervy, že toto jediné mi stačí, jako důvod, abych si vybral auto jiné, byť dražší.