Radosti a starosti týdne: Samé dobré zprávy

Nebývá tak časté, aby se v týdnu neurodily nějaké události, které nás nepotěšily. Tento týden se okem automobilového fanouška prostě povedl.

Radost první: Porsche 911 GT2 RS a GT3 RS již testují na Nordschleife
Porsche 911 v generaci 991 možná tak trochu vyměklo, ale tvrdit to zejména o okruhové verzi GT3 by bylo poněkud troufalé, ačkoliv ztratila manuální převodovku. V reálu to pořád bude auto, za jehož chvilkové řízení bychom byli ochotni zbavit se i ledviny. Existuje snad nějaký automobilový fanoušek, který by se na Renn Sport modely netěšil?

Radost druhá: Jaguar C-X75 – vývoj hybridní kočky jde do finále
Pokud mají hybridy nějaké skutečně chvályhodné uplatnění, tak potom v supersportech. Ačkoliv to nemusí vonět každému, trojlístek hypersportů Ferrari LaFerrari, Mclaren P1 a Porsche 918 Spyder dokazuje, že hybridní pohon svůj smysl má i tam, kde by ho člověk nečekal. A supersport jezdící třeba na kořalku, komu by to nevonělo, že? Bohužel, Jaguar C-X75 o svoji plynovou turbínu schopnou spalovat cokoliv přišel, včetně plánů na sériovou výrobu. Alespoň však auto vznikne a do světa se dostane pětice prototypů.Radost třetí: Kia možná rozšíří paletu verzí GT
Kdo by to byl před jedním desetiletím řekl, že automobilka Kia bude vyrábět solidní a technologiemi nabitá auta. A napadlo by snad někoho v té době, že vyrobí i hothatch? Zatím má pouze jediný, ale pokud bude úspěšný, další rychlé modely budou následovat.

Radost čtvrtá: Monte Carlo Rascasse – Ferrari z Monaka má srdce BMW
Zase někdo, kdo si myslí, že umí vyrobit supersport lépe než Ferrari? Ale kdepak, malosériová manufaktura Monte Carlo funguje již 30 let. Nyní si k narozeninám nadělila nový model Rascasse, který nejenže dobře vypadá, ale s 500 koňmi by také mohl dobře jezdit. Aby také ne, když jezdí na pořádně výbušnou směs vodíku a LPG! Zkuste tohle někomu vyprávět v monackém kasinu u rulety…

Radost pátá: Nová Mazda 3 (2014) kompletně odhalena
Nová Mazda 3 kombinuje atmosférické motory zabalené do kompaktní sexy karoserie. Na to se dá říct pouze jediné: bez urážky, ale ještě pořád někdo sní o Volkswagenu Golf?

30.6.2013 5:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist