Radosti a starosti týdne: Na shledanou, übersedany!

Zdá se, že to australské übersedany mají na tomto světě spočítané, podobně jako elektrická dodávka. Trh je zkrátka neúprosný...

Velká radost: Maserati Bellagio: Quattroporte Shooting Brake je k mání
Tohle Maserati Quattroporte je už staršího ročníku, a ačkoliv už dorazila nová generace luxusního supersedanu, tak nějak nám je starší model bližší. Znělý atmosférický osmiválec z dílen Ferrari totiž činil z tohoto auta jedinečnou záležitost. Co na tom, že mělo tak trochu svou hlavu, tohle auto musí milovat snad i trýznitel malých koťátek. A teď si jej představte jako praktičtější kombík. Líbí? A teď si představte, že si můžete jeden kousek koupit!

Radost: SRT Viper si najde cestu do Evropy
Kolovaly zvěsti o tom, že se nová generace sporťáku s motorem z náklaďáku v Evropě prodávat nebude, a nic se na této skutečnosti moc nemění. SRT Viper tu neseženete, alespoň tedy oficiální cestou. Importér GeigerCars však tuší jistý potenciál a Zmije tak zasyčí i na našem kontinentu. Původní cena kolem dvou milionů korun však kvůli nutným úpravám pro evropský trh vyšplhá přes částku tři a půl milionu, ale i tak z toho máme radost…Nezájem: Mercedes ruší elektrické dodávky – nikdo je nechce
A není se čemu divit… Od dodávky se očekává, že denně najezdí mnoho kilometrů. Ať už je potřeba jet na dlouhou vzdálenost, nebo jenom celý den pendlovat po městě, při jejím vytížení prostě není čas se zdržovat dlouhé hodiny dobíjením akumulátorů. Zákazníci prostě čekají ráno čerstvé rohlíky, nikoliv zgumovatělé dlouhým čekáním na dobíjecí stanici…Starost: Renault Mégane RS Red Bull Racing RB8: make-up a nálepky
Je chvályhodné, že se Renault nespokojil s pouhými barvičkami a nálepkami, a k limitované edici Renaultu Mégane RS přihodil i nějakou tu výbavu navíc. Ale co ten krkolomný název? Opravdu se musí hot-hatch jmenovat stejně jako monopost Formule 1?

Velká starost: Ford pohřbí Falcon, bitva s Holdenem o Austrálii končí
Ford otevřeně přiznal, že se výroba humpoláckého sedanu na konkurencí přeplněném trhu prostě nevyplatí. Je velká škoda, že auto tohoto druhu z ekonomických důvodů jednoduše už nemá místo na tomto světě. O to větší, že obdobné problémy sužují i konkurenční Holden. Tady na druhém konci planety nám to může být tak trochu volné, ale už jenom z principu musíme zamáčknout slzu…

26.5.2013 9:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist