Příští Volkswageny Golf GTI a R budou lehčí a výkonnější

Příští Volkswageny Golf GTI a R budou lehčí a výkonnější

Články o autech | vydáno 14. 7. 2017

Velikost textu: a a a

Nová generace rychlých hatchbacků od Volkswagenu výrazně posílí. Příští Golf GTI by měl mít až 250 koní, eRko se podívá hodně přes tři sta koní.

Nová generace Volkswagenu Golf se pomalými kroky blíží, takže už se začíná mluvit o sportovních verzích GTI a R. A je logické, že jestli chce Volkswagen udržet tempo, bude muset šlápnout na plyn. Aktuálně totiž klasické GTI vrcholí výkonem 230 koní, ostřejší Performance nabídne 245 koní. A to už na konkurenci nestačí - nový Hyundai i30 N má až 275 koní a třeba Honda Civic Type R se pyšní výkonem 320 koní.

Na podobné hodnoty by se mělo podívat i budoucí GTI. Základní verze posílí na zhruba 250 koní, u Performance můžete počítat dalších 25 koní navíc. Hodnotu hodně přes tři sta koní můžeme očekávat u eRka, které disponuje pohonem všech kol. Společně s tím se očekává hmotnost nižší o zhruba 35 až 70 kilogramů a lepší aerodynamika. Už se těšíme!

Komentáře ke článku

Tento článek nikdo nekomentoval, buďte první.

Mitsubishi Evolution se vrací. Ostrou čtyřkolku ani hatchback ale nečekejte...

Pamětníci ostrých čtyřkolek s rodokmenem v rallye musejí zamáčknout slzu. Nový koncept Mitsubishi Evolution totiž ztělesňuje všechno, co fanoušci nenávidějí.

Mitsubishi Evolution se vrací. Ostrou čtyřkolku ani hatchback ale nečekejte...

Další článek o značce

JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Pane doktore, opakovaně, naposledy 5. 9. 2017, jste zde v odpovědi uvedl, že pokud... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Chtěli byste se projet?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist