Právní poradna - Vyhledávání


Pro psaní dotazu do poradny musíte být přihlášen/a.

Přihlaste se zde


Jsou zobrazeny výsledky pro hledaný výraz:

spojitelnost

  • Dotaz: redotaz

    Dobrý den, omlouvám se že jsem asi nechápavý proto se vracím ještě jednou k mému dotazu viz:můj původní dotaz+vaše odpověď

    Dotaz:

    Dobrý den, jaké hmotnosti se vlastně používají pro určení co mohu a nemohu tahat se skupinou B bez skupiny E u soupravy do 3500kg, někdo říka celková s TP, někdo že se bere okamžita hmotnost auta a přívěsu? Příklad 1: auto celková 1700kg, vlek celková 2500kg takže nemohu. Příklad 2: auto okamžitá 1150kg, vlek okamžitá 790kg takže mohu. Která varianta je vlastně správná? Je nás více a každý máme jiný názor takže jestli můžeme porosit o vysvětlení díky padam.
    Odpověď:

    Rozhodující je zpravidla „největší povolená hmotnost“. Tento údaj by měl být v TP.

    Proč tedy vyhláška 341/2014 sb. používá neustále při spojitelnosti vozidel do soupravy okamžité hmotnosti a dokonce i policista (netvrdím že ví všechno...) tvrdil že prázdný vlek na auta táhnout můžu i když jeho celková hmotnost je vyšší a teď jsem si všiml že podobný názor má i kolega v komentáři k původnímu dotazu

    Odpověď:

    Napíšu na to samostatný článek.

    5.8.2017 0:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist