Právě testujeme: Škoda Yeti a Yeti Outdoor (2013)

Faceliftovaná Škoda Yeti je nyní k dostání ve dvou verzích - ryze městské a lehce terénní, která nese název Outdoor. Jak si obě auta vedou, to jsme se vydali zjišťovat do okolí německého Düsseldorfu.

Nová Škoda Yeti je tu! Tedy narovinu, není až tak úplně nová, prošla „pouze“ faceliftem, ovšem to neznamená, že se na ní nic nezměnilo. Naopak, novinek je celkem dost, a to nejen kosmetických, ale také těch technických.

Zprvu si nelze nevšimnout jiné vizáže. Škoda Yeti přišla o své nezaměnitelné kulaté mlhovky, když ji ostře řezané, hranatější tvary, které po transplantaci dostala, více přiblížily ke zbytku modelové řady.

Změny však nejsou patrné pouze na povrchu. Novinky jsou k nalezení také pod povrchem. Nově je k dostání motor 1.6 TDI o výkonu 105 koní nebo kupříkladu kombinace nějsilnějšího motoru 2.0 TDI (170 koní) společně s převodovkou DSG a pohonem 4×4.

Přenost síly na všechna čtyři kola nově zajišťuje převodovka Haldex 5. generace. Ve verzi Outdoor, která míří mimo zpěvněné silnice, je k dostání kromě toho také s dalšími užitečnými pomocníky, kteří zajístí, že v terénu nejen nezabloudíte, ale také se vrátníte v pořádku zpátky.

Zobrazit všechny fotografie

Co je všechno nového a jak se novinky projevují ve skutečném světě, to právě zjišťujeme nejen na dálnicích okolo Düsseldorfu, ale také v přilehlých lesích.

5.11.2013 8:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist