Právě testujeme: Mazda 6 Wagon 2.2 D

Už víme, že nová Mazda 6 je velmi povedené auto. Teď tu ale máme naftový kombík s automatem, u kterého asi nebude radost z řízení na prvním místě.

Pokud chodíte na autoweb pravidelně, pravděpodobně jste zaznamenali test sedanu Mazda 6 2.0 Skyactiv-G s atmosférickým motorem a manuální převodovkou. To auto si své hodnocení zasloužilo, protože to je světlá výjimka v dnešní době, kdy se řidič většinou staví na druhou kolej. Mazda ukázala, že umí postavit zábavné a příjemné auto na řízení.

Přesto nezapomněla ani na praktickou stránku věci a i když má nová Mazda 6 své drobné chyby, rádi jí je odpustíte, pokud jste nadšený řidič a chcete mít z řízení opravdovou radost.

DOPORUČUJEME: Legendy minulosti – Mazda MX-5

Teď tu máme tento naftový kombík, jehož přeplňovaný čtyřválec 2,2 l o výkonu 150 koní a točivém momentu 380 Nm (spojený s šestistupňovým automatem) je po přesednutí z Opelu Astra 1.7 CDTI sedan jako zjevení. V rychlosti od nějakých 60 km/h vůbec není poznat, že je to diesel. Nesrovnávám, jen konstatuji…

Mazda 6 fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Mazda 6 fotogalerie

Já vím, že jde také o spotřebu… Zatím mám na palubním počítači 6,6 litru na 100 km, což není nic hrozného na velký kombík s automatem, který jezdí tak dobře, že spotřeba paliva je to poslední, co si budete hlídat. Zvláště, když se venku udělá tak hezky jako dnes.

24.4.2013 12:40| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist