Právě testujeme: Chevrolet Camaro
Chevrolet
Ne, údaj 6,2 litru neznačí spotřebu benzínu na 100 km, ale zdvihový objem osmiválce, který pohání toto stylové americké kupé.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Chevrolet
Ne, údaj 6,2 litru neznačí spotřebu benzínu na 100 km, ale zdvihový objem osmiválce, který pohání toto stylové americké kupé.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pro to bych místo v garáži našel 🙂
Na dálnici by možná těch 6,2 litru i šlo. Ovšem jelikož ve městě spapá 15-20, slavný kombinovaný cyklus pak vypadá dost prasácky.
Skutečnost je taková, že pro řidiče, který denně jezdí trasu třeba 90 % dálnice (neucpané) a 10 % města je tohle auto mnohem úspornější, než malorážka s papírovou kombinovanou spotřebou 5 litrů.
Jsem si vzpomněl na zajímavou zkušenost.
BMW 530i E39 dálníce 160km/h – 8 litrů, průměr 10 litrů
Hyundai i40 1,7 CRDi dálnice 160km/h – 7 litrů, průměr 5,5 litru
Renault Scenic 1,6 benzín automat: dál. 13 litrů, průměr 8,5
Je vidět že velkej benzín může být na dálnici dobrá volba. Nebo silnej diesel. Ale malej benzín i diesel z toho moc radost nemá a spotřeba docela letí nahoru.
To bude obvyklý test na 3 odstavce nebo se konečně dočkáme něčeho delšího?