Právě testujeme: Chevrolet Camaro
Chevrolet
Ne, údaj 6,2 litru neznačí spotřebu benzínu na 100 km, ale zdvihový objem osmiválce, který pohání toto stylové americké kupé.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Chevrolet
Ne, údaj 6,2 litru neznačí spotřebu benzínu na 100 km, ale zdvihový objem osmiválce, který pohání toto stylové americké kupé.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pro to bych místo v garáži našel 🙂
Na dálnici by možná těch 6,2 litru i šlo. Ovšem jelikož ve městě spapá 15-20, slavný kombinovaný cyklus pak vypadá dost prasácky.
Skutečnost je taková, že pro řidiče, který denně jezdí trasu třeba 90 % dálnice (neucpané) a 10 % města je tohle auto mnohem úspornější, než malorážka s papírovou kombinovanou spotřebou 5 litrů.
Jsem si vzpomněl na zajímavou zkušenost.
BMW 530i E39 dálníce 160km/h – 8 litrů, průměr 10 litrů
Hyundai i40 1,7 CRDi dálnice 160km/h – 7 litrů, průměr 5,5 litru
Renault Scenic 1,6 benzín automat: dál. 13 litrů, průměr 8,5
Je vidět že velkej benzín může být na dálnici dobrá volba. Nebo silnej diesel. Ale malej benzín i diesel z toho moc radost nemá a spotřeba docela letí nahoru.
To bude obvyklý test na 3 odstavce nebo se konečně dočkáme něčeho delšího?