Právě testujeme: Alfa Romeo Giulietta QV

Dokáže se překrásný design doplňovat se sportovně nastaveným podvozkem a přeplňovaným motorem, který má 235 koní?

Kromě ekologicky přátelského SUV se nám do redakce dostal i jižanský konkurent Golfu GTI. Náš testovací kus už má něco najeto, a tak na tachometru svítí skoro čtyřicet tisíc ujetých kilometrů. Kolegové novináři ho určitě nešetřili, takže to uvnitř občas zadrnčí. Udivil mě ale stav sedaček, kterým bych tipoval rozhodně větší nájezd. Z interiéru se navíc nese nepříjemný zápach. Může za to nedostatečná údržba? Možná, alespoň si díky staženým oknům vychutnám přicházející jaro.

Pozitivně mě překvapil motor, zvenku má příjemný, jadrný zvuk. Rád se točí a hlavně má citelnou výkonovou špičku. A táhne jako koňské stádo, což se projevuje na spotřebě. Ale co čekat od vrcholné verze se 235 koňmi pod kapotou? Ve městě jsem se tak zatím nedostal pod jedenáct litrů.

Alfa Romeo Giulietta velká fotogalerie

Alfa Romeo Giulietta fotogalerie

S převodovkou nemám problém, má mechanický chod a kvalty padají jak na běžícím pásu. Tohle jsem upřímně moc nečekal. Zato s podvozkem jsem si zatím úplně nesedl, určitě se lépe poznáme, až vyrazím za hranice velkoměsta. O víkendu mám navíc v plánu podívat se na Sosnovou a v praxi vyzkoušet chytrý diferenciál Q2. V testu se dozvíte, jak to u Alfy mysleli s tou sportovností.

28.3.2012 8:45| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist