Porsche 944 (1981 – 1991)

16 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Koupit si ojeté Porsche za výjimečně dobrou cenu může být pro mnohého nadšence téměř neodolatelným lákadlem. Když to vyjde, můžete mít opravdu dobrého sporťáka.

Diskuze

11 komentářů

    Teacher

    Není to překlep?

    Vyšší spotřeba oleje (klidně 1,5 litru na 100 km) vás ale lekat nemusí, je u těchto motorů v podstatě běžná.

    Nemá to být 1,5 litru oleje na 1000 km?

    pocmag

    Jistě, jinak by šlo o dvoutaktní motor nebo lehce zajetou škodu řady 100 – 125 🙂

    Aleš

    Nechci bejt za rejpala, ale 1,5l na 1000km… Po kolika tisících měníte olej? Po 10tis.? 10*1,5litru to je 15 litrů. To vlastně v Porsche 944 olej nemění – jen dolévají 🙂

    tRISk

    nedalo by se napsat neco podobneho i na 924?.. docela by me zajimalo nejake primejsi srovnani.. (uz jen proto, ze se mi 924 libi vic:) ) diky!

    (jinak mohu potvrdit, ze Transaxle je vyborny napad a s timhel autem se uzasne kontroluje smyk.. 😉 )

    MiKe924

    Jestli chces vedet vic o 924, napis mi na mail..neco o ni vim, jedna mi stoji pred domem;)

    watchtower

    "1991: Představení nástupce – model 968 – již bez výklopných světel"

    Neměla náhodou 968-ička taky výklopná světla – sice ne krytá skla, ale přesto (takové kapky) ?!

    Martin944S2

    samozřejmě 968 má výklopná světla, sice se oproti 944 a 928 vyklápí málo, ale přesto

    petr

    Zamyslim zakoupit 944 S anebo S2 ale netusim jakou by to mohlo mit spotrebu.. Poradi nekdo…

    Martin944S2

    Mám 944 S2 navíc doplněnou o chiptuning, s Naturalem 100 je spotřeba cca 10-12l při normální jízdě. Olej cca 0.8-1l na 1000km, používám Valvoline VR1 10W60. Bez chipu byla spotřeba o cca 0.5l menší, jinak S2 má nádhernej tah i už od spodku oproti klasické 944 2.5 Jinak autor s 16V technikou trochu přehání, když se dodrží předepsaný interval měnit rozvody každých 80 000km je vše ok, ale je potřeba vyměnit komplet rozvody mnohdy se zapomíná i na řetěz a silonový napínač řetězu co má S i S2

    944

    novinářský blábol

    J.K.

    Větší hlouposti jsem o těchto autech v životě nečetl…:D Pokud jste zpřeházel některé nadpisy¨, tak něco málo odpovída popisu. Ale dáváte za vinu automobilkám závady, které si uživatel způsobí sám špatnou údržbou (např.praskání řetězu). V doporučení píšete naprosté nesmysly…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist