Porsche 911 Carrera GTS se vrací na scénu s přeplňovaným motorem

Omlazovací kúry se dočkalo také Porsche 911 Carrera GTS, srdcem auta se stal přeplňovaný šestiválec naladěný na 450 koní. Na stovku se s ním Carrera podívá už za 3,6 sekundy od startu.

Facelift modelu 911 ještě pořád není u konce. Jako další přišlo na řadu provedení GTS, které stejně jako klasická Carrera dostalo přeplňovaný motor. Konkrétně jde o třílitrový šestiválec se dvěma turbodmychadly, který produkuje výkon 450 koní v 6500 otáčkách a 550 Nm točivého momentu. Oproti verzi před faceliftem jde o nárůst o 20 koní, na druhou stranu ale přijdete o charakter atmosférického motoru.

Designové změny jsou spíše kosmetického charakteru, odškrtnout si můžete přepracované nárazníky či nové světlomety. Výsadou provedení GTS jsou dvacetipalcové disky s centrální maticí, paket Sport Chrono, elektricky nastavitelná sedadla ve čtyřech směrech a spousta, spousta alcantary.

Na výběr je hned pět různých provedení, jmenovitě Carrera GTS s pohonem zadních kol, čtyřkolka Carrera 4 GTS, to samé se opakuje v případě kabrioletu, plus Targa 4 GTS, která se pojí výhradně s pohonem všech kol. Vůbec nejrychlejší je Carrera 4 GTS, která v kombinaci s převodovkou PDK dosprintuje na stovku za 3,6 sekundy a rozjede se až na 312 km/h. Pro puristy je i nadále v nabídce manuální řazení se sedmi stupni.

České ceny zatím nejsou známy, ale v německu startují na částce 124 451 euro, což je v přepočtu 3,36 milionů korun, za kabriolet a targu si Porsche řekne 144 919 eur, což jsou necelé čtyři miliony korun.

9.1.2017 11:51| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist