Porsche 911 (2016) po faceliftu v novém a (téměř) bez atmosférických motorů

Omlazovací kúra se nevyhýbá ani nadčasovému Porsche 911. Zvenku proběhlo jen vyhlazení vrásek, zato pod kapotou se udála přímo transplantace orgánů.

Jeden z nejikoničtějších sportovních vozů krizí středního věku jistě netrpěl, přesto v polovině svého životního cyklu prošel mírným liftingem. Automobilka modernizovaný vůz zatím stále oficiálně nepředstavuje, to si pravděpodobně nechá až na zářijový frankfurtský autosalon, pár fotografií prototypů testujících v Jižní Africe společně s několika informacemi však uvolnila už nyní.

Z kosmetického hlediska se příliš mnoho změn neudálo, koneckonců tvary Porsche 911 jsou nadčasové, takže nové jsou jen drobnosti jako LED denní svícení či větší vstupy vzduchu. Nejvýraznější novinkou je centrálně umístěná dvojice koncovek výfuků na blíže nespecifikovaných modelech.

Uvnitř se udály rozsáhlejší změny, ale jen v rámci vyměnitelných součástek. Nový je třeba volant s voličem jízdních režimů inspirovaný modelem 918 nebo infotainment propůjčený z Cayenne. Přímo radikální změny se však udály pod zadní kapotou.

Pokud jste milovníky atmosféricky plněných motorů, možná uroníte slzu. Přesnější informace stále chybí, nicméně přeplňování napříč celou nabídkou je potvrzené, s největší pravděpodobností včetně verze GTS. Jediné atmosférické motory si tak uchovají okruhové modely GT3 a GT3 RS, i díky tomu, že z nich technicky vycházejí závodní speciály.

Oficiálního představení včetně podrobných technických údajů bychom se měli dočkat na přelomu léta a podzimu, první dodávky by se pak měly uskutečnit zkraje příštího roku.

21.7.2015 7:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist