Peugeot 508 - Crash test Euro NCAP

Crash testy | vydáno 26. 5. 2011

Velikost textu: a a a

Celkové hodnocení:

  • Dospělí

    90%

  • Děti

    87%

  • Chodci

    41%

  • Asist. výbava

    97%

  • Model:
  • Peugeot 508 1.6 HDI
  • Rok uvedení na trh:
  • 2011
  • První hmotnost:
  • 1405 Kg
  • VIN:
  • všechny modely

Rodinný sedan rovněž prošel nárazovými testy Euro NCAP s přehledem, podobný výsledek se dá očekávat i u praktičtějšího kombíku SW.

VIDEO: Peugeot 508
Crash test Euro NCAP

Pět hvězdiček a 90 procent za ochranu dospělých cestujících znamená pro Peugeot další skvělý výsledek. Naftová 508 dobře chrání v případě nárazu zpředu, z boku i ze zadu. 6,9 bodu za náraz do sloupu (z osmi možných) je nejhorší výsledek kola, ale jen o pár desetin bodu. Slovní hodnocení nejmenuje žádné konkétní slehání auta.

Peugeot 508 velká fotogalerie

Peugeot 508 fotogalerie

Ochrana nezletilých pasažérů vynesla Peugeotu 87 procent bodů, nejlepší výsledek kola a jedno z nejlepších skóre v historii nové metodiky. Rekordních 88 procent drží Hyundai ix35, sedan 508 je hned druhý a v zádech má nepočetnou skupinku vozů s 86 a 85 procenty. Většina testovaných vozů se pohybuje poblíž osmdesátky a spíš pod ní. Ani v této kategorii nezmiňuje zpráva žádné konkrétní selhání, vypínání airbagu spolujezdce funguje podle představ komisařů, stejně jako signalizace stavu airbagu a upozornění na úskalí s ním spojená. Figuríny tříletého i osmnáctiměsíčního dítěte vykázaly minimální (v mezích možností) zatížení a Peugeot dodosáhl téměř plného skóre.Patnáct bodů (41 procent) za ochranu chodců je poměrně špatný výsledek. Nárazník i vrchní strana kapoty si vedly relativně dobře, ale přední hrana kapoty chystá chodcům nepříjemné překvapení. Také místa, kam často dopadají hlavy dospělých, jsou málo přátelská.

Podobně jako Citroën DS4 dostal Peugeot 508 za elektronické pomocníky 6,8 bodu, tedy 97 procent. Dvě desetiny opět absentují v kolonce omezovač rychlosti. Tentokrát je připojeno jakési vysvětelní - systém není standardem na všech trzích, celkem by jej však mělo dostat víc než 19 z dvaceti prodaných aut, což je minimum požadované Euro NCAP. Zda však mají chybějící desetiny původ zde, zpráva neříká. ESP i upozornění na nezapnuté pásy všech pěti sedadel jsou standardem.

autoweb.cz

Komentáře ke článku

Tento článek nikdo nekomentoval, buďte první.

Aston Martin Lagonda na prvních oficiálních fotkách

Aston Martin vyslal do Ománu předprodukční kus luxusní Lagondy. Bude zkoušet její připravenost na extrémní vedra.

Aston Martin Lagonda na prvních oficiálních fotkách
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dobrý den pane doktore, prosím o radu ohledně výzvy k podání vysvětlení. přepis v... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Stojí za pozornost?

© 2013 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist