Dlouhodobý test Peugeot 3008 1.6 THP 165 k GT Line: Startujeme

Dlouhodobý test Peugeot 3008 1.6 THP 165 k GT Line: Startujeme

Dlouhodobý test | vydáno 5. 7. 2017

Rok se přelomil do své druhé půlky a s tím došlo i na obměnu v naší redakční garáži, máme tady nový přírůstek do naší dlouhodobě testované flotily. Novinkou v našem vozovém parku je Peugeot 3008.

Komentáře ke článku

  • Autor: DavCheanna
    10. 7. 2017

    Viagra Come Usarlo

    Popularpills Online cialis Sunrise Viagra

  • Autor: DavCheanna
    17. 7. 2017

    Zithromax Pills Children

    Keflex Interaction With Alcohol viagra cialis Cialis Funciona De Verdad

  • Autor: DavCheanna
    21. 7. 2017

    Low Cost Pharmacy Online

    Viagra Ritardante buy cialis Purchase Fluoxetine

  • Autor: MAC
    22. 8. 2017

    Spolehlivost THP

    Dobrý den. Motory THP jsou známé svojí nespolehlivostí.Nadměrná tvorba karbonu,přeskakující řetěz atd. Mají tyto motory v současné době již všechny mouchy vychytány? Děkuji za informaci.

    • Autor: Pavel
      23. 8. 2017

      Re: Spolehlivost THP

      Dobrý den, problémy měli první generace těchto motorů, tyto problémy byly postupně u první verze upraveny. O současné verzi, EURO 6, se dá mluvit jako o třetí generaci tohoto motoru. Nadměrná karbonizace v našich podmínkách byla způsobena hlavně nekvalitním palivem a tankováním B95, nyní je již předepsán benzín s oktanovým číslem 98, za toto může importér, který se obával, že si auto v ČR nikdo kupovat nebude, když by věděl, že musí tankovat premiovější benzín, tak jako ve zbytku Evropy. Další příčinou karbonizace jsou špatné návyky řidičů, kdy motor dusí, vyšší otáčky lépe spalují usazeniny. Problémy s rozvody byly vyřešeny už někdy v roce 2012, teď už by taktéž být neměly. Obecně to tyto pomluvy spíše vznikli jako konkurenční boj, od roku 2012 jsou problémy s těmito motory minimální, spíše jde o kusy, špatné chování řidičů (nezahřívání motoru, nechlazení turba, podtáčení, špatný benzín...). Například nejnovější generace tohoto motoru má externí dochlazování turba po dojezdu, kdy je turbo chlazeno i po vypnutí motoru a neměl by v něm ani zůstávat horký olej. Jen pro zajímavost, nový motor eTHP 206 EURO 6 má dlouhodobou spotřebu 7L v jízdě převážně po dálnicích s občasným vyblbnutím po okreskách.

Mazda MX-5 vs. Fiat 124 Spider: Puberťák a důchodce

Mazda MX-5 i Fiat 124 Spider mohou v jádru působit jako stejná auta, vedle motoru se ale oba sourozenci zásadně odlišují především celkovým charakterem. Tohle že jsou dvojčata?

Mazda MX-5 vs. Fiat 124 Spider: Puberťák a důchodce
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dobrý den pane doktore, po podání odporu jsem byl pozván k ústnímu jednání ohledn... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Stojí za pozornost?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist