Ocenění automobilu je nyní mnohem jednodušší

Internetový portál motoristické inzerce otoMoto.cz startuje exkluzivní spolupráci se společností EurotaxGLASS‘S. Tato spolupráce umožní inzerentům stanovit cenu jejich automobilů přímo při vkládání inzerátu.

Každý, kdo prodává automobil, určitě nejvíce váhá nad cenou, za kterou vozidlo vystaví. Cena, která musí splnit jeho vlastní očekávání, ale zároveň může konkurovat ostatním nabídkám. Prodávající má dvě možnosti – buď cenu určit, jak se říká, „od oka“ nebo začít martyrium hledání a srovnávání automobilů stejného typu, výbavy, najetých kilometrů a mnoha dalších specifikací.

Tuto práci vám portál otoMoto.cz nyní výrazně ulehčí. Doposud zde inzerent mohl při vložení nového inzerátu porovnat cenu svého automobilu s databází inzerátů vystavených na otoMoto. Nyní se lze jedním proklikem dostat na stránky společnosti EurotaxGLASS’S, kde se inzerentům dostane za mírný poplatek ocenění na profesionální úrovni.Porovnání najetých kilometrů není jedinou charakteristikou pro relevantní ocenění automobilu. „Faktorů, které oceňování vozidel ovlivňuje, je mnoho, ale základ pro stanovení ceny činí poměr mezi nabídkou a skutečnou poptávkou po dané značce, modelu nebo typu vozidla. Je nutné si uvědomit, že cenu ojetého automobilu ovlivňují i budoucí provozní náklady, které s jeho provozem souvisí. Významným vlivem jsou proto také ceny paliva, pojištění, silniční daně a další“, uvádí Marek Píchal, Managing Director společnosti EurotaxGLASS’S. Ta je leaderem evropského trhu v oblasti Automotive Business Intelligence. Specializuje se na systematické sledování trhu a poskytování údajů o nových a ojetých automobilech a nabízí také řadu produktů, které slouží jako základ pro ocenění vozidel.

Jakou mám vlastně výbavu?
Další obrovskou výhodou bude funkce automatického vyplnění výbavy daného typu vozidla při zadávání inzerátu. To znamená, že už nemusíte opisovat z velkého technického průkazu a vzpomínat „co všechno v tom autě mám“.Proč otoMoto?
„Výhodou otoMoto je propojení s online nákupní galerií Aukro. Inzeráty se tak objevují online na dvou místech, přičemž návštěvnost motoristického serveru i nákupní galerie je velmi dobrá. V přehledně členěné nabídce se žádný z vystavených inzerátů neztratí, ani nezapadne,“ vysvětluje Petr Doležel, manager projektu otoMoto.

OtoMoto nezapomíná ani na kupující, pro které má připraveno mnoho dalších informací a také soutěží. Pro váhavé a nerozhodné jsou zde dostupné recenze, výsledky testů, ukázky crash testů nebo vše o jednotlivých značkách aut. To vše je na otoMoto k dispozici a dostupné jediným kliknutím, po kterém se vám zobrazí obsah z Autoweb.cz.

Na tomto motoristickém serveru jsou inzeráty jak od soukromých inzerentů, tak i autobazarů a autosalonů. Koupit auto můžete koupit i přímo od majitele, bez prostředníka. Svůj inzerát na prodej motorky nebo auta může do nabídky otoMoto.cz vložit kdokoliv. Navíc je nyní podání dvou soukromých inzerátů po dobu 30 dnů zcela zdarma.

Poznámka: OtoMoto.cz zajišťuje službu Bazar na www.autoweb.cz/bazar

13.8.2010 4:55

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist