Nové Volvo XC90 (2014) bylo vyprodané během dvou dnů

Jak moc velký zájem může být o nový automobil? Třeba tak velký, že se každou minutu prodá sedm kusů.

Nové Volvo XC90 (2014) je tady. Tedy, ehm, už tady zase není, zaměříme-li se na první várku aut, která byla na prodej v rámci Volvo XC90 First Edition s individuálním číselným označením na prahových lištách a logu na víku kufru.

Auta byla dostupná pouze prostřednictvím online prodeje a všech 1927 zbrusu nových vozů bylo vyprodáno necelých dvou dnů, stačilo na to 47 hodin, kdy v největší špičce se prodalo až sedm aut v šedesáti sekundách.


8.9.2014 11:34| autor: Filip Rakovan
Více o tématu: BMWBMW X5VolvoVolvo XC90

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist