Nové Suzuki S-Cross: První dojmy
28 fotografiíSuzuki SX4
Na kategorii vozů se zvýšenou světlou výškou a robustním vzhledem narazíte prakticky u každé automobilky. Pokud momentálně po takovém autě pokukujete, rozhodně neměli byste vynechat svezení s novým Suzuki S-Cross.
To trochu připomíná auto, předtím to byl fakt hnus fialovej, dělalo se mi z toho zle jen jsem se na to podíval, proti tomu byl SangYong krasavec…………
Ty jo za automat více než 60 tisíc navíc…-(
Počítáte špatně – vychází to na 43.000/44.000 (podle verze).
S-Crosse 1.4 AllGrip máme asi půl roku a najeto zatím cca 3500 km. Moje poznatky naprosto korespondují s tímto článkem. Navíc bych jen upřesnil nějaké nenapsané pozitivum i negativum. Prostor v interieru na délku i šířku uspokojí 4 cestující s výškou nad 190 cm. Průměrnou spotřebu mám 6,4 l po městě a okreskách s minimem dálnice. Zapnout režim Sport opravdu stojí za to, auto výrazně ožije a spotřeba stoupne max. o 0,5 l, ale je to jiné dynamické svezení. Jako negativa bych uvedl snad jen ne moc kvalitní reproduktory bez výrazných basů a nefungující propojení s většinou mobilu s Androidem – fce LInk to car. U nového Ignise byl již tento nedostatek odstraněn, tak se snad i S-Cross časem dočká. Celkově jsem s vozem nadmíru spokojen a mohu jen doporučit.