Nové Porsche Cayenne oficiálně
16 fotografiíAutosalon Ženeva
SUV od Porsche prošlo radikální modernizací. Zhublo a snížilo spotřebu.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
16 fotografiíAutosalon Ženeva
SUV od Porsche prošlo radikální modernizací. Zhublo a snížilo spotřebu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zatracované SUV je tu ale hlavně proto, aby generovalo gigantický zisk, ze kterého je pak dotován vývoj ultimativních silničních modelů Porsche 911 nebo vývoj závodních speciálů..
Skutecne? Vratte se do reality. Kdyby to tak bylo tak akcionari vyrazi s managementem dvere i s futrama. Ultimativni modely si na sebe museji samozrejme vydelat samy. (vecinou jsou spise soucasti R&D ci PR projektu)
přesně tak, pokud si 911 nedokáže na sebe sama vydělat, tak proč mám porsche na základní verzi zisk okolo 500 000kč 😀 ???
no, podle mě GT3 RS nebo GT2 zrovna moc výdělečné projekty nebudou. Jasně, obyčejná 911 vydělává dost, ale není to ultimativní Porsche. Obyčejná 911 je prostě "jen" Porsche. Cayenne není Porsche, Cayenne je folksvágn
No takze porsche dela ty specialy jen tak ze srandy? Ty specialy si na sebe urcite vydelaji jednak svoji pomerne vysokou cenou a druhak tim ze funguji jako reklama…. jinak by to fakt nedelali
Jeden anglicky novinar raz napisal nieco o tom, ze Cayenne zarobi na sportove modely a teraz to vy donekonecna opakujete. Je to trapne rovnako ako vase neustale opakovanie zbytocnosti SUV.
prave som to isiel napisat. toto tvrdenie, je cisty blud a fantazia. ale je zaujimave, ako sa to v spolocnosti ujalo….
ne, neni to nesmysl…je proste faktem, ze 911 se neproda tolik, aby zaplatily vyvoj toho auta… takze logicky se musi dohanet jinde… kdyby se ale 911 prestala vyrabet, kdo by si pak koupil jakekoliv jine porsche? kdo by si koupil cayenna, kdyby paralelne s nim nejezdila se znackem opravdova sportovni auta? vw taky na bugatti veyron nevydelal vubec nic – bylo prodelecne a veyron by musel stat 30x vic, aby si na sebe vydelal, ale utvoril novodobou image znacky, cimz podporil i vznik galibieru a svym zpusobem poslouzil i vw, ktere tak dokazalo, coze to vlastne umi vyrobit…
na to co vie VW vyrobit mu staci hadam porsche, nie 🙂 no a co sa tyka ostatnych veci, ktore si pisal, odporucam trochu prestudovat cash flow, IS, BS spolocnosti porsche, alebo koncernu VW. a este inak. aky model ferrari financuje ostatne ferrari? a aston martin? a lamborghini (zeby traktor a kavovar?:))? a lotus? im na vyrobu superaut staci koncernove spojenie. takze je nacase prestat ospravedlnovat vyrobu cayennu uslachtilou teoriou. porsche ho proste chce vyrabat. to je vsetko. nic viac.
Podnikove finance takhle slozite nejsou. Kazdy projekt, ktery firma uskutecni musi mit pozitivni NPV (Net present Value) To jak ohodnotit tyto prinosy projektu je vec jina, ale vzdy jsou tyto vynosy presne vycisleny.
Muzu vas ujistit, ze kdyby vw vedeli kolik je veyron bude stat, vubec by ani znacku Bugatti nekupovali. Z pohledu akcionare je totiz tenhle projekt naprostej pruser.
Samozrejme ze ho Porsche chce predavat, kedze je znacne ziskove. Ale urcite nie preto, aby mohlo dotovat 911. Stavim sa, ze 911 sa zaplati uplne v pohode sama, vcetne modelov GT3 a GT2. Proste automobilka je firma ako kazda ina, ktora podnika za ucelom tvorby zisku, a cim väcsi zisk, tym lepsie.
Ohanate sa tu na autowebe vlastnym nazorom, ale pritom len tlmocite to, co ste niekde citali, bez toho, aby ste sa nad tym aj zamysleli. Tak to potom aj vyzera.
Interier uz konecne odpovida cene. Uspora hmotnosti je chvalihodna. Co se tyce vzhledu,co clovek to nazor. Nevypada spatne ovsem ze bych z nej byl paf tak to zase ne,zad a hlavne svetla vypadaji tak nejak Korejsky.
preboha, tie zadne svetla :)) uvidi sa nazivo no…
Celý zadok mi pripomína nejaké Clio.
Ten interiér je vážně mňam…ale moc se mi líbí údaje spotřeby 😀 jediná situace, kdy by to auto mohlo žrát tak málo je na odtahovce 😀
páči sa mi to auto.. toto sa tým americkým tlustoprdom musí sakramensky pozdávať
A pak že se do luxusních aut dává diesel jen proto, abyste mohli táhnout něco 😀
http://www.youtube.com/watch?v=58NnJPi6138&feature=channel
Právě ve mě něco umřelo… takhle vidět zrovna Maserati… 🙁
…no konečně je napadlo vyměnit ten hnusný volant za nějaký pěknější… ale ani tak si mě tohle auto nezíská 😉 neviiim, nemám ho rád
vzhledově se jim to popvedlo… mnohem lepší než 1. generace… a kdybych na to měl 😀 tak bych si to koupil 🙂
vypada trochu jako Santa Fe
no nevim.. mě to přijde jako typický porsche s typickým porsche gesichtem…
Porsche koupila KIA, nebo Hyundai? design teda nic moc…