Nová Toyota Aygo se k sourozencům nehlásí

Na příchod posledního z kolínských trojčat jsme museli čekat až do včerejška, dnes se automobilka pochlubila dalšími podrobnostmi.

Nová Toyota Aygo je každopádně originální, napasovat masku ve tvaru písmene X dosud nikoho nenapadlo. O to zajímavější bude sledovat, které z kolínských trojčat bude prodejně nejúspěšnější, ve chvíli kdy všechna tři auta sází na prakticky totožnou techniku.


Vnějšími rozměry se od sebe modely zásadně neliší, na délku Aygo měří 3455 mm, výška se mezigeneračně snížila o 5 milimetrů na 1460 mm a rozchod kol se zvětšil o 8 milimetrů vpředu i vzadu. Pohon auta bude mít na starosti výhradně litrový tříválec o výkonu 68 koní a 95 Nm, silnější dvanáctistovku tedy opravdu dostane jen Citroën a Peugeot. Spotřeba by ale měla v kombinovaném cyklu dostahovat jen 4,1 l/100 km, respektive 95 g/km.

V interiéru už se Toyota nepouštěla do větších akcích a vsadila na jednoduché členění palubní desky, kterou lze ozvláštnit jinou barvou středové konzole, řadicí páky nebo třeba výdechů ventilace. Za příplatek dostane Aygo sedmipalcový dotykový displej obstarávající multimédia, ke kterému bude standardně “přibalena” zadní parkovací kamera.

Navzdory mezigeneračně stejnému rozvoru 2340 mm narostl zavazadlový prostor o 29 litrů a více místa by měli pocítit také cestující – kabina je delší o 9 milimetrů.

4.3.2014 3:36| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist