autoweb.cz > Autobazary a vše o ojetých autech > Mototechna otevře první vlastní pobočku
Mototechna otevře první vlastní pobočku
Mototechnu AAA AUTO znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. Společnost prodává také prémiové a luxusní vozy pod značkou Mototechna Premium. Pro zánovní automobily z Mototechny je typické stáří do dvou let, nízký počet najetých kilometrů a významně nižší pořizovací cena ve srovnání s novými vozy. Výhodou je též výběr z téměř padesáti modelů vozů dvaceti značek, jejich okamžitá dostupnost a nabídka nejžádanějších výbav na trhu.
Prodeje pod značkou Mototechna jen letos vzrostly téměř o desetinu, a to i díky zavedení nového úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu. Tento produkt je jakousi alternativou k operativnímu leasingu pro nové vozy. Auto si ale zákazník může pořídit také pomocí klasického úvěru od jednoho ze čtyř renomovaných poskytovatelů úvěrů. Využívání financování při nákupu vozu je dnes velmi časté a tedy významným způsobem ovlivňuje četnost prodejů.
Ty se pak odrážení třeba v růstu společnosti. AAA AUTO totiž bude v následujícím období dále expandovat, a to jak formou zvyšování nabídky vozů, tak díky posilování pobočkové sítě. Významnou úlohu v tomto směru sehraje také značka Mototechna, pod níž AAA AUTO nabízí stále vyhledávanější zánovní ojeté vozy, které mohou mít najeto jen naprosté minimum – může jít například o předváděcí automobily.
„Velmi brzy chystáme otevření dalšího autocentra na Slovensku, o jehož přesném umístění rozhodneme začátkem října. Výrazně se také zaměříme na rozvoj značky Mototechna, jejíž nabídku chceme razantně zvýšit. Zároveň chystáme otevření samostatného showroomu Mototechny v Praze, který bude její první novou pobočkou od listopadu 1989,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International.
Pro vytvoření nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala skupina AAA AUTO strategického konzultanta Stanislava Gálika, který dříve spolupracoval mimo jiné s J&T Bankou, Tesco Stores nebo Českou spořitelnou. Je zakladatelem značky luxusních oděvů Galard a bývalým ředitelem inovačního centra UNIFER.
„Naším cílem je vytvořit dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu. My auta opravdu milujeme a jsme rádi, když toto nadšení můžeme přenášet na naše zákazníky. Znalosti našeho personálu, různorodost nabídky, naše péče o zákazníka – u nás se do auta jednoduše musí zamilovat každý,“ zdůraznil Stanislav Gálik.
Růst značky Mototechna odráží celkový vývoj trhu s ojetými automobily, kde stále roste zájem o vozidla s minimem ujetých kilometrů, a to i v prémiovém segmentu. Důvodem je fakt, že si stále více motoristů uvědomuje, že největší pokles hodnoty vozidla probíhá právě při jeho pořízení jako nového a následně v první až druhém roce provozu. Pořízením zánovní ojetiny se jim daří tuto ztrátu redukovat na minimum.