Mitsubishi ASX 1.8 DI-D 4×4

17 fotografiíMitsubishi ASX

Nenápadné Mitsubishi nabízí jeden z nejlepších čtyřválcových dieselů na trhu, ale cenovka a laciný interiér mu hází klacky pod nohy.

Diskuze

8 komentářů

    Mike

    To srovnání interiéru s Dusterem opravdu myslíte vážně? Ano, ASX má možná interiér neodpovídající cenovce, nicméně strašné dvoubarevné řešení interiéru, (jiný odstín plastů), ASX rozhodně nemá. O tom, že české zastoupení přišlo se směšně vysokou cenou, žádná.

    WinDiesel

    Cenovka je bohužel správná. Auto se vyrábí v Japonsku a tak příliš levné být nemůže. Také motor 1,8 se zatím nevyrábí v dostatečně vysokých sériích. To se ale brzy změní, protože Mitsubishi začne vyrábět pro PSA nový model 4008 a Citroën C4 Aircross, tím se zbedne sériovost a sníží se výrobní ceny, myslím že v momentě uvedení Citroënu a Peugeotu na trh bude snížena cena ASX.

    Th0r

    To srovnání se Škoda zrůdou myslíte vážně? Obluda je jen oplácaná Fabie, která si hraje na něco, co není. Tragický motory (vyjma 1.8 T), úděsnej vzhled, průměrná technika, nadprůměrná cena. ASX to čumí do vejfuku rozdílem dvou tříd 😛

    sataniak

    No je neviem, čo všetci novinári chvália kvalitný interiér na škode. Už vo fábii bol vyhlasovaný do nebies a u nás v robote viete ako vyzeral po 200000km? A po 300000km? Madlá z dverí ostávali v ruke. Všade vŕzgali plasty. Na ručnej sa hýbal plast… Popisy na páčkach a gombíkoch zmazané. Kolieska na prieduchoch zodrané…. Sedačky z poťahmi zničené… A to nevravím o závadach… Máme ešte primeru P11 r.v.1998 najazdených 370000km a interiér, keď sa vytepuje raz za rok je ako nový… Nič nevŕzga, popisy sú všade a nezodraté… Na sedačkách nie sú ani externé poťahy a sedačky sú nezodraté. Máme aj ročného yetiho 2.0tdi 81kw 4×4 a postrehy za tých 40000km sú takéto: interiér pôsobí na oko človeka, ale v predu nieje miesto, spolujazdec pre bočný tunel musí sedieť v podstate nohami šikmo, z toho úžasne \“kvalitného\“ interiéru sa už teraz začína odlupovať \“chróm\“ z plastu na prieduchoch, na sedačky sa museli dať poťahy, nakoľko už po 10000km sa začali drať, dnu motor reve o dušu (nechápem aké je to hlučné a škodovkári povedia, ako to ide ticho…), to nevravím o viacerých závadách (super, keď vám motor hocikedy nenaštartuje 3x v servise, 4×4 nie je 4×4 po 20000km 1xservis, centrál vám zamkne iba polku auta 2xservis, prestal ísť zadný stierač, a to nevravím o palubnom PC, kde dlhodobý priemer ukazuje okolo 6l, pritom v lete pod 7l a v zime pod 9l sa nedostane – rátané podľa tankovania a nie podľa palubáku…), takže ja by som určite zvolil ASX aj keď z tvrdými plastmi, pretože mu verím viac po kvalitatívnej stránke ako škode… Inak nás tá škoda nová stála 22000,-€(záruka len 2roky), tak, že by to bolo nejaké lacné…

    sataniak

    No je neviem, čo všetci novinári chvália kvalitný interiér na škode. Už vo fábii bol vyhlasovaný do nebies a u nás v robote viete ako vyzeral po 200000km? A po 300000km? Madlá z dverí ostávali v ruke. Všade vŕzgali plasty. Na ručnej sa hýbal plast… Popisy na páčkach a gombíkoch zmazané. Kolieska na prieduchoch zodrané…. Sedačky z poťahmi zničené… A to nevravím o závadach… Máme ešte primeru P11 r.v.1998 najazdených 370000km a interiér, keď sa vytepuje raz za rok je ako nový… Nič nevŕzga, popisy sú všade a nezodraté… Na sedačkách nie sú ani externé poťahy a sedačky sú nezodraté. Máme aj ročného yetiho 2.0tdi 81kw 4×4 a postrehy za tých 40000km sú takéto: interiér pôsobí na oko človeka, ale v predu nieje miesto, spolujazdec pre bočný tunel musí sedieť v podstate nohami šikmo, z toho úžasne \“kvalitného\“ interiéru sa už teraz začína odlupovať \“chróm\“ z plastu na prieduchoch, na sedačky sa museli dať poťahy, nakoľko už po 10000km sa začali drať, dnu motor reve o dušu (nechápem aké je to hlučné a škodovkári povedia, ako to ide ticho…), to nevravím o viacerých závadách (super, keď vám motor hocikedy nenaštartuje 3x v servise, 4×4 nie je 4×4 po 20000km 1xservis, centrál vám zamkne iba polku auta 2xservis, prestal ísť zadný stierač, a to nevravím o palubnom PC, kde dlhodobý priemer ukazuje okolo 6l, pritom v lete pod 7l a v zime pod 9l sa nedostane – rátané podľa tankovania a nie podľa palubáku…), takže ja by som určite zvolil ASX aj keď z tvrdými plastmi, pretože mu verím viac po kvalitatívnej stránke ako škode… Inak nás tá škoda nová stála 22000,-€(záruka len 2roky), tak, že by to bolo nejaké lacné…

    laik

    A jak se panu redaktorovi líbila regenerace DPF?Nekonala se? Zde jsou zkušenosti majitelů.Motor je teoreticky a papírově dobrý, ale DPF jej totálně znehodnotilo.Toto auto si v naftě koupí jen ten,kdo o konstrukci nic netuší.Šílený rozdíl v cené oproti benzínu se nikdy nezaplatí tzv.\“levnějším \“provozem\“.Hodně lidí má po 7 tkm hladinu směsi oleje a nafty na \“X\“,jezdí štreky a náplň jde ven.:-)Jak trpí motor,je jasné…
    http://www.mitsubishiclub.cz/forum-tema/regenerece-dpf-89456

    dany

    no tak ty fakt nevies o tomto aute nic nevadi ved si laik a to mitshu forum citaj pozorne,,,

    Hezoun

    Souhlasim. Mel jsem auto 3 roky, jednou za rok po cca 40000 km mi motor vypovedel sluzbu. Zaneseny filtr pevnych castic, turbo, vstriky… Vzdy mi v ramci zaruky udelali vymenu polomotoru a za rok znovu. Dieslovy motor se Mitsubishi vubec nepovedl…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist