Mercedes-Benz třídy S má po faceliftu, měnila se hlavně technika

Články o autech | vydáno 19. 4. 2017

Velikost textu: a a a

Vlajková loď německé automobilky se ukazuje v novém. Zásadní změny se udály především pod kapotou, stranou ale pochopitelně nezůstal ani vzhled.

Co se vzhledu týče, prošel Mercedes-Benz třídy S jen minimem změn. Nové jsou světlomety či nárazník a na něj navazující mřížka chladiče a nového designu se dočkala také kola. Díky tomu se rychle můžeme vrhnout do interiéru, kde se nachází nový tříramenný volant s dotykovým ovládáním a dvojice displejů o úhlopříčkách 12,3 palce. Překrývá je jedno krycí sklo, takže se to celé tváří jako jeden ohromný displej. Mercedes dále slibuje lepší materiály a také komplexní systém, který se stará o pohodlí na palubě.

Základní vznětové motory už tvoří řadové šestiválce, verze 350 d produkuje 286 koní a 600 Nm, nová verze 400 d nabídne 340 koní a 700 Nm. Zážehové jednotky zastupuje verze S 560 4MATIC s novým osmiválcem o výkonu 469 koní a 700 Nm, který slibuje o 10 % nižší spotřebu paliva.

Novinkám se nevyhnula ani sportovní verze S 63 AMG, která přezbrojila z dosavadního 5,5litrového motoru na čtyřlitrový agregát, vynahrazuje to však výkonem 612 koní a 900 Nm. Vrchol nabídky nicméně pořád tvoří dvanáctiválec s pohonem zadních kol a výkonem 630 koní a 1000 Nm.

V rámci modernizace došlo na vylepšení radarového a kamerového systému, což se odrazilo na asistenčních systémech. Auto dokáže v určitých momentech jet zcela autonomně, v kombinaci s navigací pak dokáže regulovat rychlost podle zatáček nebo blížící se křižovatky. Do prodeje se nová třída S dostane letos v červenci, v blízké budoucnosti se jistě dočkáme modernizace i dalších karosářských variant.

Komentáře ke článku

Tento článek nikdo nekomentoval, buďte první.

Vybržděné stojící auto a zezadu náraz vozu, jehož řidič nedokázal zastavit aneb Co neubrzdíš, to ukecáš!?

Aktuálně sledovaná dopravní nehoda, při které zahynulo malé dítě. Právní expert JUDr. Beran rozebírá skutečnost, zda "zabíjel" řidič auta, které přijelo na místo jako poslední.

Vybržděné stojící auto a zezadu náraz vozu, jehož řidič nedokázal zastavit aneb Co neubrzdíš, to ukecáš!?
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dobrý den, obracím se na Vás s žádostí o pomoc či radu. V létě 2015 jsem během ... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Stojí za pozornost?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist