Mercedes-Benz třídy E (1995 – 2003)
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace třídy E je na trhu ojetin vyhledávaná. Zejména vozy s dieselem se v bazarech dlouho neohřejí. Překážkou není ani automatická převodovka.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace třídy E je na trhu ojetin vyhledávaná. Zejména vozy s dieselem se v bazarech dlouho neohřejí. Překážkou není ani automatická převodovka.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tyhle články mám rád, ale proč neuvádíte ceny vstřikovačů a vysokotlakých čerpadel? Jo, už to chce trochu větší námahu…
to bude asi tym, ze nikto nebude do takehoto stareho crepu kupovat nove cerpadlo..
Chápu, ty si koupíš ojetinu a při poruše vstřikovače si koupíš další ojetinu. No, většina to tak nedělá.
Nemyslim si ze pan strida auta pri prvni zavade, spis narazel na fakt, ze hodne lidi se starsimi a docela rozsirenymi auty sahne po dilu z druhe ruky nebo z vrakoviste. Treba na takove S. toledo s hodnotou do 25 tisic opravdu nema cenu kupovat novou soucastku.
Dobrý den, aktuální ceny jsou následující (jako příklad jsem použil 270 CDI/125 kW): nové čerpadlo Bosch 23 500 Kč, repas k zakoupení při odevzdání starého čerpadla 15 500 Kč, repas na servisu (auto pár dní nejezdí) ale lze i pod 10 000 Kč, vstřik common railu (1 ks) repas při odevzdání starého 6100 až 7950 Kč dle čísla motoru, nový 9850 – 11 500 Kč dle čísla motoru.
Rád bych jen reagoval na názor ,,starého střepu\“.
Jezdím v MB 1995 C-éčko 180. A na Medvědy nedám dopustit. V čem jezdíš Ty?? Že jsi tak chytrej…. :-)))
Já za celou dobu, co používám Medvědy, do nich leji jen provozní kapaliny, a vozím se, a celou rodinu…
A sebe víc ojetej Méďa je lepší, než cokoli jiného…
Ahoj, Kulda.
dvě a půl hvězdy za chování na silnici ?
nevím jakým vysloužilcem jste jezdili, ale to auto se chová naprosto perfetně, čitelný, sedí jak přibitý. Menším minusem může být přeposilovaný řízení
a podle toho český autopark vypadá.
sám jezdím starým autem a použitou bych použil nějakou řídící jednotku apod. co stojí xdesitek tisíc, jinak všechno nové
Len poopravim že v roku 1997 sa namiesto radových 6 valcových motorov 2.8 a 3.2 začali do auta montovať nové, modernejšie motory V6 2.8 a 3.2.
A ešte k tým V8. Áno do roku 1997 boli 4.2 V8 a 5.0 V8 v AMG, ale podstatná informácia ktorá v článku nie je, je tá že tieto motory sú z rady M119 čo sú 4 ventilové V8 z modelu W124 a po roku 1997 nebol upravený ich objem, ale boli nahradené úplne inými, novými motormi s 3 ventilovou technikou z rady M113 a teda 4.3 V8 a 5.5 V8 pre AMG.
Jen pro upřesnění 2.9td je pětiválec. A mimochodem zřejmě nejspolehlivější agregát všechno dob, milion kilometrů a jezdí a jezdí a jezdí…..
Oprava: Vůz EuroNCAPem prošel, a to s výsledkem 4 hvězdy.