Mercedes-Benz třídy E (1995 – 2003)

9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Druhá generace třídy E je na trhu ojetin vyhledávaná. Zejména vozy s dieselem se v bazarech dlouho neohřejí. Překážkou není ani automatická převodovka.

Diskuze

11 komentářů

    moik

    Tyhle články mám rád, ale proč neuvádíte ceny vstřikovačů a vysokotlakých čerpadel? Jo, už to chce trochu větší námahu…

    rado

    to bude asi tym, ze nikto nebude do takehoto stareho crepu kupovat nove cerpadlo..

    mom

    Chápu, ty si koupíš ojetinu a při poruše vstřikovače si koupíš další ojetinu. No, většina to tak nedělá.

    Pepan

    Nemyslim si ze pan strida auta pri prvni zavade, spis narazel na fakt, ze hodne lidi se starsimi a docela rozsirenymi auty sahne po dilu z druhe ruky nebo z vrakoviste. Treba na takove S. toledo s hodnotou do 25 tisic opravdu nema cenu kupovat novou soucastku.

    Milan Jirouš, Autoweb

    Dobrý den, aktuální ceny jsou následující (jako příklad jsem použil 270 CDI/125 kW): nové čerpadlo Bosch 23 500 Kč, repas k zakoupení při odevzdání starého čerpadla 15 500 Kč, repas na servisu (auto pár dní nejezdí) ale lze i pod 10 000 Kč, vstřik common railu (1 ks) repas při odevzdání starého 6100 až 7950 Kč dle čísla motoru, nový 9850 – 11 500 Kč dle čísla motoru.

    Kulda

    Rád bych jen reagoval na názor ,,starého střepu\“.
    Jezdím v MB 1995 C-éčko 180. A na Medvědy nedám dopustit. V čem jezdíš Ty?? Že jsi tak chytrej…. :-)))
    Já za celou dobu, co používám Medvědy, do nich leji jen provozní kapaliny, a vozím se, a celou rodinu…
    A sebe víc ojetej Méďa je lepší, než cokoli jiného…

    Ahoj, Kulda.

    korýš

    dvě a půl hvězdy za chování na silnici ?
    nevím jakým vysloužilcem jste jezdili, ale to auto se chová naprosto perfetně, čitelný, sedí jak přibitý. Menším minusem může být přeposilovaný řízení

    korýš

    a podle toho český autopark vypadá.
    sám jezdím starým autem a použitou bych použil nějakou řídící jednotku apod. co stojí xdesitek tisíc, jinak všechno nové

    Peter

    Len poopravim že v roku 1997 sa namiesto radových 6 valcových motorov 2.8 a 3.2 začali do auta montovať nové, modernejšie motory V6 2.8 a 3.2.
    A ešte k tým V8. Áno do roku 1997 boli 4.2 V8 a 5.0 V8 v AMG, ale podstatná informácia ktorá v článku nie je, je tá že tieto motory sú z rady M119 čo sú 4 ventilové V8 z modelu W124 a po roku 1997 nebol upravený ich objem, ale boli nahradené úplne inými, novými motormi s 3 ventilovou technikou z rady M113 a teda 4.3 V8 a 5.5 V8 pre AMG.

    Jenda

    Jen pro upřesnění 2.9td je pětiválec. A mimochodem zřejmě nejspolehlivější agregát všechno dob, milion kilometrů a jezdí a jezdí a jezdí…..

    Ondra

    Oprava: Vůz EuroNCAPem prošel, a to s výsledkem 4 hvězdy.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist