Mazda 3 2.0 Skyactiv-G165 vs. 1.5 Skyactiv-G100: Princ a chuďas
27 fotografiíMazda 3
Postavili jsme dlouhodobě testovanou Mazdu 3 s nejsilnějším motorem v našňořené verzi proti nejslabší motorizaci v úplně základní výbavě. Jak působí totální holota vedle auta v plné palbě? A vyplatí se připlatit si?
No, nevím, ale požadavky autora: tempomat – naprostá zbytečnost, rozhoduji se já, kolik pojedu a nikdo mi do toho kecat nebude, automatická klimatizace – manuální je lepší, telefonovat za jízdy s handsfree je stále odvádění pozornosti od řízení, bluetooth – stačí USB a zadní okna na kliku??? – to ještě jako někdo dělá? to neměl ani můj korejec v nejnižší výbavě z r. 1998! Každý to máme nastaveno jinak, ale řekl bych, že se Mazda základem dost trefila.
To jako vážně v dnešní době bez tempomatu? Pokud se člověk baví tak jistě ne, ale vícehodinová jízda po dálnici, nebo příměstský provoz, kdy mám co 2km vesnici. Možná když bys to jednou vyzkoušel, možná se musíš rozhodovat, protože ho nemáš. Kliky vzadu? No třeba voktávka, ta je tam furt v základu má. Ale když tvoje příspěvky tak shrnu, asi si děláš legraci, protože takový kraviny vlastně asi nemůžeš myslet vážně.