Mazda 3 1.6 MZ-CD 2012
8 fotografiíMazda 3
S dieselovým motorem bude dávat trojková Mazda pro plno lidí mnohem více smyslu než benzínoví příbuzní, ale přijdou o porci řidičského nadšení.
Honda Civic s impozantní maskou Challengeru. Nová Mitsuoka M55 je až děsivou bizarností
Luxusní piknikový koš za cenu ojetiny? I tak se profiluje dnešní automobilový svět
Doprava v Praze se výrazně prodraží. Hřib odhalil plány v parkování
Citroën Berlingo fintou nepřišel o své spalovací motory. A to je dobře!
Ošklivé, pomalé a praktické: Mondial je anti-Ferrari, ale také nejlevnější cesta ke slavné značce
Singer oslavuje velký úspěch: Vyrobil už 300 restomodů Porsche 911
8 fotografiíMazda 3
S dieselovým motorem bude dávat trojková Mazda pro plno lidí mnohem více smyslu než benzínoví příbuzní, ale přijdou o porci řidičského nadšení.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mazdu 3 je možné mít i s naftou 2,2l. Je možné mít 150hp verzi, nebo dokonce i 185hp verzi. Samozřejmě motor je těžký a co to při takovém výkonu a krouťáku znamená u auta velikosti M3 s předním náhonem je jasné, ale můžu říct, že kdo hledá auto které bude jezdit za slušné peníze a které bude mít pod plynem slušnou porci výkonu k dispozici, tak to není špatná volba. Jistě motor není všechno. Daleko důležitější je celková vyváženost auta. Tam asi bude benzín 2.0 opravdu lepší volbou. No a samozřejmě MPS 🙂
je tou správnou volbou klasická kocepce,nahon na Zadní kola,atmosfericky benzinový šestiválec.., zkratka BMW 325i e90 je můj nejzabavnejsi společník:)
Ja som mal MAZDU 6 100KW Dizel zdruhej ruky(do mesta sa vôbec nehodi)rosipal sa dvojhmotak Turbo kaput.Dvojhmotak spojka 1100eur Turbo 1400eur auto predane.Rozhodol som sa pre funglovku skušal som MAZDU 6 129 koni Dizel ta spojka tam bola tvrda vniskych otačkach do 2000.min sa dusi.Po prekročeni 2000.min slušne tahala.Potom som sadol do M3 1.6 benzin ta spojka sa neda porovnat motor vniskych otačkach pekne taha už od 1400.min do 2000.min potom zaostva do 3000.min po prekročeni 3000.min pekne oživa až do 6000.min.(Do mesta a na okresky) spravna volba.Mam ju 2 roky Dizel už nechcem !Ale už teaz sa tešim na novu Mazdu 6 SKY ACTIVE G 2.l viem že to bude moje druhe auto v garaži.
kdy vidítě že výjde recenze na novou Mazdu CX-5 ???
Stačili by třeba jenom \“první dojmy\“.
O trojkách, šestkách se na tomto webu napsalo tolik článků, že by to dalo na menší rekord, co se týká české konkurence, tak by mě zajímalo kdy napíšete něco o sky-active v praxi?
Ono je to o tom, že žádný moderní diesel se do města nehodí, pokud tedy není člověk taxikář.
Kouknete na http://www.mazdacx5.cz a proctete. Po precteni se muzete domluvit i na testovaci jizde vy sam..
Dnes som sa bol previest na CX5 2.L benzin no to auto ako celok supeeeeeeer. Motor do otačok leti podvzok na SUV sportak.Posed za volantom parada venec volanta konečne hrubši a dobre tvarovany.Odporučam skušobnu jazdu už nech je nova 6…
Jediný problém za 120000km byl jistý značkový servis.Jinak bez závad.Ten,kdo píše o málo sportovních možnostech,tak s tímto autíčkem moc nenajezdil.Spojka po celých ujetých kilometrech bez závad a rozjíždí se perfektně.Dnes vlastím 2,2 D.Stačí ujet 100km a zvyknete si.Fakt je,že motor je těžší,což je na řízení znát,ale na delších cestách je jako Mazda 6. Zkrátka paráda.