Matrix: Morpheus přestal hledat vyvoleného a dal se na auta?!

RoadTube | vydáno 2. 2. 2014

Velikost textu: a a a

Neo sem, Trinity tam... I Morpheus je jenom chlap se svými potřebami a když je třeba, nechá záchranu světa stranou a postaví se k práci čelem.

Ano, je to reklama a souvisí s nejsledovanější (a nejdražší co do ceny za vysílací čas) událostí americké televize, s finále ligy amerického fotbalu. I na letošní Super Bowl si automobilka Kia přichystala bombastickou prezentaci.

Hlavní role hrají Kia K900 a Laurence Fishburne, známý kultovní rolí z filmu Matrix, do níž je v rámci reklamního klipu opět vpraven. Šedesátisekundový spot se jmenuje „Pravda,“ a po premiéře ve třetí čtvrtině finálového zápasu bude následovat kampaň v televizi, kinech, tisku a na sociálních sítích.

V klipu Morpheus říká, že „s modrým klíčem se vrátíte zpět k luxusu, jaký znáte. Když ale vyzkoušíte červený klíč, váš pohled na luxus se navždy změní.“

Jaký klíč byste si vybrali vy? V teoretické rovině, protože jakkoli se zbrusu nový sedan Kia K900 objeví na trhu už letos na jaře, my máme (na starém kontinentu smůlu), automobil je totiž určen pro severoamerický trh.

Komentáře ke článku

Tento článek nikdo nekomentoval, buďte první.

Vybržděné stojící auto a zezadu náraz vozu, jehož řidič nedokázal zastavit aneb Co neubrzdíš, to ukecáš!?

Aktuálně sledovaná dopravní nehoda, při které zahynulo malé dítě. Právní expert JUDr. Beran rozebírá skutečnost, zda "zabíjel" řidič auta, které přijelo na místo jako poslední.

Vybržděné stojící auto a zezadu náraz vozu, jehož řidič nedokázal zastavit aneb Co neubrzdíš, to ukecáš!?
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dobrý den, 11.8.2017 jsem koupil v bazaru Mazdu 5. Mám problém s filtrem pevných č... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Stojí za pozornost?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist