Maserati Quattroporte pro chudé?

Menší sedan z Itálie se postaví M5 a XFR. Šesti a osmiválce budou pohánět zadní kola přes osmistupňový automat ZF. U dealerů za rok.

Už na podzim příštího roku se na trhu objeví čtvrtá modelová řada Maserati. Dostane čtyřdveřovou karoserii a v nabídce zapadne stupeň pod Quattroporte. Ale nepředstavujte si malé auto, Maserati nepřipravuje nic menšího než důstojného soupeře pro nejlepší ze supersedanů segmentu E. Tedy pro BMW M5, Mercedes E63 AMG nebo Jaguar XFR.

Konkrétnějších informací máme pomálu. Nedávno na veřejnost prosáklo, že Maserati dostane k dispozici platformu chystané velké Alfy, nástupce modelu 166. Ta bude mít pohon zadních kol. Pod kapotu by se měl kromě silného osmiválcového motoru objevit také menší šestiválec, v obou případech pravděpodobně s osmistupňovým automatem ZF.

Design si tentorkát u Fiatu dělají sami. Pracuje na něm šéfdesignér skupiny Lorenzo Ramaciotti, který k velkému výrobci přišel od Pininfariny. Automobilka zatím nerozhodla, kde se bude nový vůz vyrábět. Maserati na svých linkách v Modeně volné kapacity nemá. Pravděpodobným kandidátem je továrna karosárny Bertone v Turíně. Cena auta podle Fiatu nepřekročí 55 tisíci eur, tedy 1,35 milionu korun.

autoweb.cz

7.10.2010 8:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist